لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دکمه بازگشت از خرید برای فورتنایت آماده عرضه می‌شود

دکمه بازگشت از خرید برای فورتنایت آماده عرضه می‌شود

 شرکت اپیک گیمز به تازگی اعلام کرده که در توسعه آپدیت بعدی فورتنایت تصمیم به ارائه امکان بازگشت از خرید را به کاربران ارائه می‌دهد.

اپیک گیمز اعلام کرده بود که تعداد زیادی از کاربران به دلیل نارضایتی از خریدهای اشتباه در این بازی اعتراض‌هایی را به شرکت توسعه دهنده مطرح کرده بودند. بر این اساس، شرکت اپیک گیمز تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و در توسعه آپدیت‌های بعدی امکان دسترسی به بازگشت از خرید را به کاربران ارائه دهد.

این امکان به زبان انگلیسی Undo Purchase نام‌گذاری شده است و به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا از آن طریق بدون هیچ محدودیتی کاربران بتوانند به موارد بهینه خریداری شده دسترسی داشته باشند. دکمه بازگشت از خرید باعث می‌شود تا در صورت ثبت خرید اشتباه یک قابلیت، اسکین یا سلاح کاربران بتوانند آن را بازگردانده و معادل آن هزینه مورد نظر را در شارژ حساب کاربری خود دریافت کنند.

این مسئله باعث می‌شود تا میزان رضایت کاربران از این بازی آنلاین افزایش پیدا کند. بر این اساس اپیک گیمز امید دارد تا بتواند از این طریق تعداد بیشتری از گیمرهای مختلف را به این بازی جذب کند. گفتنی است که اجرای بازی فورتنایت نیاز به پرداخت خاص برای موارد گوناگون ارائه شده در بخش استور این بازی دارد و کاربران از این طریق می‌توانند اسکین ها، سلاح‌ها و موارد دیگر را خریداری کرده و از اجرای آن‌ها در کنسول بازی، دستگاه‌های همراه و کامپیوترهای شخصی خود لذت ببرند.

گفتنی است که برای خرید بازی به‌صورت آنلاین کاربران نیاز به خرید گیفت کارت خاص سرویس در اختیار خود کرده و با شارژ حساب کاربری خود اقدام به تهیه موارد گوناگون در بازی یاد شده کنند. علاوه بر این اجرای این بازی به‌صورت آنلاین مستلزم اجرای بازی به‌صورت قانونی و بااتصال اینترنت پر سرعت است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420