لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12.2 کیفیت پیام‌های صوتی را افزایش می‌دهد

آی او اس 12.2 کیفیت پیام‌های صوتی را افزایش می‌دهد

بررسی‌های انجام شده از نسخه‌های بتای آی او اس 12.2 حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه این نسخه از سیستم عامل شرکت اپل اقدام به بهبود کیفیت پیام‌های صوتی کرده است.

بر این اساس آی او اس 12.2 قرار است از این پس کدک و کیفیت صدای پیام‌های صوتی ارسالی را از فرکانس 8 هزار هرتز به 24 هزار هرتز افزایش دهد.

این اطلاعات توسط یکی از توسعه دهندگان فعال سیستم عامل آی او اس در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است و مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا کیفیت تصاویر را از فرمت AMR به CAF تغییر دهد تا از آن طریق بدون کمترین تغییر در حجم پیام‌های صوتی ارسالی کیفیت ضبط و پخش آن‌ها افزایش پیدا کند.

این فرمت قرار است در آینده نزدیک و پس از برگزاری کنفرانس 5 فروردین در آی او اس 12.2 و مک او اس 14.4 در اختیار کاربران عادی قرار بگیرد و از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه و با کیفیت هر چه بیشتر به پیام‌های صوتی با کیفیت‌تر دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که شرکت اپل روند توسعه و عرضه آی او اس 12.2 را از حدود یک ماه و نیم پیش شروع کرده و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک آن را در اختیار کاربران عمومی قرار دهد. این نسخه از سیستم عامل قرار اس به همراه سرویس دیجیتالی پخش محتوای ویدیویی و ارائه مجله‌های اینترنتی پس از رونمایی در کنفرانس 5 فروردین آماده عرضه به کاربران شود.

گفتنی است که اپل در جریان این رویداد تصمیم به رونمایی از دست کم 4 محصول سخت افزاری جدید نیز دارد که شامل آیپاد تاچ نسل 7، آیپد نسل 7، آیپد مینی نسل 5 و ایرپاد 2 می‌شوند. این محصولات به احتمال زیاد یک هفته پس از رونمایی در جریان کنفرانس یاد شده آماده عرضه در بازار جهانی خواهند شد.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373