لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید انبوه ایرپاد 2 و سری آیپد 2019 آغاز شد

تولید انبوه ایرپاد 2 و سری آیپد 2019 آغاز شد

 گزارش‌های منتشر شده از شرکت‌های عضو زنجیره تأمین شرکت اپل و تولید کننده انبوه محصولات این کمپانی حاکی از آن است که این کمپانی فرایند تولید انبوه ایرپاد 2 و سری آیپد 2019 را آغاز کرده است.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری تایوانی دیجی تایمز شرکت اپل از همین حالا سفارش تولید انبوه ایرپاد 2 و آیپد نسل 7 به همراه آیپد مینی 5 را به کارخانه‌های چینی تولید کننده محصولات اصلی داده است و در آینده نزدیک قرار است آن را آماده عرضه به بازار کند.

شرکت اپل همانند سالیان گذشته تولید انبوه این محصول را به کارخانه‌های چینی واگذار کرده است. بر این اساس این کمپانی تصمیم دارد تا در روز 5 فروردین (معادل 25 مارس 2019) از این محصولات در جریان اولین کنفرانس خود در سال جاری میلادی رونمایی کند.

بر اساس بررسی‌های پیشین، شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان رویداد یاد شده دسته کم از 4 محصول سخت افزاری جدید، شامل ایرپاد 2، آیپد نسل 7، آیپد مینی 5 و آیپاد تاچ نسل 7 رونمایی کند. این محصولات از لحاظ سخت افزاری قرار است تحت بهینه سازی‌های متعددی قرار گیرند. با این حال تحلیلگران بر این اعتقاد هستند که اپل تغییرات ظاهری زیادی را در این محصولات اعمال نمی‌کند و آن‌ها را با همان ظاهر قبلی آماده عرضه به بازار می‌کند.

با وجود این شایعات، برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل در جریان رویداد یاد شده از آیپد نسل 7 با قابلیت پشتیبانی از فیس آیدی آماده عرضه می‌شود. بر این اساس اپل تصمیمی برای عدم تغییر طراحی ظاهری این محصول در سال جدید ندارد.

گفتنی است که در جریان کنفرانس 5 فروردین 98 اپل دست کم از دو سرویس نرم افزاری برای پخش محتوای ویدیویی و مجله‌های اینترنتی به صورت دیجیتالی رونمایی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420