لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های مستقل به ایکس باکس لایو میایند

بازی‌های مستقل به ایکس باکس لایو میایند

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که تصمیم به عرضه 13 بازی کلاسیک مستقل در ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را دارد.

مایکروسافت در حال حاضر امتیاز پخش تعدادی از بازی‌های مستقل را در اختیار دارد و به همین دلیل تصمیم دارد تا با توسعه و عرضه دوباره این بازی‌ها در کنسول نسل هشتمی و اختصاصی خود توجه کاربران و گیمرهای قدیمی را برای بار دیگر جلب کند.

شرکت مایکروسافت اطلاعات مربوط به این بازی‌ها را در وبلاگ رسمی ایکس باکس منتشر کرده است که بر اساس آن قرار است به زودی تعداد 13 بازی کلاسیک در اختیار کاربران قرار بگیرد.

در چند سال گذشته عرضه بازی‌های مستقل که توسط ناشران و تهیه کنندگان مختلف آماده عرضه می‌شوند توجه زیادی را در برداشته است. در این میان مایکروسافت تا پیش از این اقدام به عرضه بازی‌هایی همچون Limbo در ایکس باکس وان و ویندوز کرده بود و با توسعه دهندگان آن‌ها همکاری کرده بود که با استقبال بسیار زیادی مواجه شده بود.

مایکروسافت احتمال زیاد تصمیم دارد تا با همکاری شرکت‌های توسعه‌دهنده بازی به صورت سریع‌تر و آسان‌تر بازی‌های خاص را به کاربران عرضه کند. کاربران پس از عرضه این بازی‌ها می‌توانند از طریق وب شبکه رسمی ایکس باکس لایو اقدام به دانلود و نصب این بازی‌ها کنند. گفتنی است که هر یک از این بازی‌ها ممکن است قیمت خاصی داشته باشند و بر این اساس کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت اقدام به شارژ حساب کاربری خود کرده و از این بازی‌ها به صورت قانونی و بهینه در کنسول خود لذت ببرند. خرید گیفت کارت ایکس باکس لایو باعث می‌شود تا کاربران دست بازتری در زمینه خرید بازی‌ها به صورت قانونی داشته باشند و محدودیتی در زمینه خرید آن‌ها به صورت حضوری از فروشندگان متفرقه را نداشته باشند.

پیش‌بینی می‌شود که این بازی‌ها پس از برگزاری کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 آماده عرضه در ایکس باکس لایو شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420