لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کورل دراو برای مک پس از بیست سال آماده عرضه شد

کورل دراو برای مک پس از بیست سال آماده عرضه شد

شرکت کانادایی کورل به تازگی اقدام به عرضه نسخه اختصاصی نرم افزار کورل دراو برای سیستم عامل مک او اس کرده است.

کورل دراو برای مک از سال 2001 آماده عرضه نشده بود و کاربران امکان نصب نسخه‌های جدید آن را روی کامپیوترهای مک تولید شده توسط شرکت اپل نداشتند. اما حالا نسخه جدید عرضه شده از این نرم افزار برای سیستم عامل مک با پشتیبانی کامل از رابط کاربری مک او اس موهاوای و حالت تاریک آن آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند به صورت بهینه و کاملاً کارآمد از این نرم افزار گرافیکی برای ساخت تصاویر برداری خود استفاده کنند.

علاوه بر این، کورل دراو برای مک او اس از این پس با رابط کاربری شرکت اپل نیز سازگار است و علاوه بر این می‌تواند آپشن‌ها و گزینه‌های مختلف را در بخش تاچ بار مک بوک پروها نیز مشاهده کنند. کورل دراو یکی از بهترین و سرشناس‌ترین اپلیکیشن‌های مورد استفاده برای طراحی و ساخت تصاویر مبتنی بر وکتور است که می‌تواند برای بسیاری از طراحان و گرافیست‌ها مناسب و کارآمد باشد.

قیمت قانونی این نرم افزار برابر با 198 دلار برای اشتراک سالیانه یا خرید یکجا و مادام‌العمر آن با قیمت 499 دلار است. کاربران با خرید این نرم افزار به صورت مادام‌العمر، می‌توانند به آپدیت‌های بعدی این نرم افزار حرفه‌ای نیز دسترسی داشته باشند و از آن طریق طراحی‌های حرفه‌ای خود را بسازند.

گفتنی است که کورل دراو برای مک در مک اپ استور شرکت اپل به صورت قانونی آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند آن را به صورت قانونی از اپ استور یکپارچه توسعه داده شده برای سیستم عامل مک او اس توسط اپل، دانلود و روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنند.

گفتنی است که این بسته نرم افزاری در حال حاضر برای سال 2019 آماده عرضه شده است و در آینده نیز ممکن است نسخه‌های جدیدتر آن در اختیار کاربرانی که آن را خریداری کرده‌اند قرار گیرد.

چگونه پسورد وای فای را به وسیله ترمینال مک پیدا کنیم؟نرم افزار فوق العاده نوت پد برای مکینتاش| مدیریت نوشته هاکورل دراو برای مک - iDo Notepad

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420