لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جدیدترین آمار فروش اپل، سرنوشت تیم کوک در گرو موفقیت محصولات ۲۰۱۴

جدیدترین آمار فروش اپل، سرنوشت تیم کوک در گرو موفقیت محصولات ۲۰۱۴

چند روز پیش اپل امار فروش خود را در فصل اول سال ۲۰۱۴ را اعلام کرد. این آمار مربوط فروش محصولات از پاییز گذشته تا پایان تعطیلات سال نو 2014 است. بر اساس این گزارش اپل در این دوره زمانی موفق به فروش 51 میلیون آی فون، 26 میلیون ای پد و درآمدی برابر با 57.6 میلیارد دلار شده، که خود رکوردی جدید برای اپل است.

ریز در آمد و فروش به شرح زیر است:

  • کل درآمد: 57.6 میلیون دلار

  • تعداد آیفون : 51 میلیون

  • تعداد آی پد : 26 میلیون

  • تعداد مک : 4.8 میلیون

فروش اپل رد فصل اول ۲۰۱۴

تیم کوک در ادامه این گزارش نیز گفته:

ما از این رکورد جدید فروش ای فون و ایپد بسیار خورسندیم، همچنین از فروش بالای مک و ای تونز ، نرم افزار ها و خدمات. ما بهترین، پای بند ترین، راضی ترین و وفادارترین مشتریان را داریم و به آنها عشق می ورزیم. ما همچنان تلاش میکنیم و بر روی آینده سرمایه گذاری میکنیم تا خدمات و محصولاتمان را هرروز بهتر کنیم .

آمار فروش تعطیلات اپل

تیم کوک پس از گزارش مالی سال گذشته درباره ی ای فون ۵ سی و ایپاد تاچ اظهاراتی داشته. از جمله اینکه ایفون ۵ سی آنچنان که اپل انتظار داشته فروش نرفته، با این که اپل در تعطیلات ۵۱ میلیون ای فون فروخته اما فروش این مدل اپل را راضی نکرده و یا اینکه فروش ایپاد تاچ در سال گذشته به نصف کاهش یافته و اینها برای اپل تجربیاتی بسیار مهم هستند.

آخرین آمار فروش اپل

در عین حال  تیم کوک در مصاحبه ای دیگر درباره ی محصولات ۲۰۱۴ رسما اعلام کرده که، اپل برای تولید محصولات جدید با هیچ مشکلی رو برو نیست و همچنان شرکتی رو به رشد و در حال بزرگتر شدن است. این کفته های کوک با افزایش سفر کاربران از ای او اس های قدیمی به ای اوس جدید اپل یعنی ای او اس ۷ همراه است.

آخرین آمار فروش اپل

شاید امسال سالی سرنوشت ساز برای اپل و علی الخصوص برای شخص تیم کوک باشد. با گذشت یک سال و اندی از معرفی تیم کوک به عنوان رهبر اپل و اقدامات،موفقیت ها و شکست های وی مسلما امسال و محصولاتی که در سال ۲۰۱۴ ارایه خواهند شد، بر قبول تیم کوک به عنوان جانشین استیو جابز از طرف مشتریان اپل بسیار تاثیرگذار خواهد بود. اقبال کاربران قدیمی اپل و کاربران جدید به محصولات ۲۰۱۴ شرکت، می تواند تایین کننده ی سکویی برای ثبات و پرتاپ اپل به اینده ای روشن و یا سقوط و بی اعتمادی نسبت به آن باشد. شاید بتوان به جدیت گفت نتایج فروش امسال اپل، می تواند تیم کوک را برای جانشینی استیو جابز فردی لایق و یا جانشینی نا لایق معرفی کند.

با تمام این تفاسیر شما درباره ی اینده اپل چه فکر میکنید؟ ایا اپل همچنان رو به رشدو پیشرفت است؟ ایا تیم کوک رهبر و جانشینی مناسب به جای استیو است ؟ ایا اپل از ایده های اولیه خود دور شده یا آنها را به سطحی جدید ارتقا داده؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373