لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربرد مستر کارت مسافرتی در خارج از کشور

کاربرد مستر کارت مسافرتی در خارج از کشور

یکی از مهم‌ترین مواردی که در سفرهای خارجی همواره به کار افراد مختلف میاید، استفاده از مستر کارت و کارت‌های اعتباری دیگر برای حمل ایمن پول است.

مستر کارت یکی از روش‌های ایمن و کاملاً قانونی برای حمل کردن پول در میان کشورهای مختلف است. بسیاری از افراد برای مسافرت‌های خارجی خود اقدام به خرید ارز به صورت نقد می‌کنند و آن را با خود به سفرها حمل می‌کنند. این کار علاوه بر کاهش امنیت پول باعث ایجاد دردسرهای بسیار زیادی می‌شود.

از یک طرف حمل پول نقد با ارزهای مختلف امکان گم شدن یا سرقت را به همراه دارند که این مسئله باعث ایجاد دردسرهای بسیار زیادی می‌شود و از طرف دیگر، بسیاری از کشورها بر اساس قوانین خود اجازه حمل مبالغ زیاد پول نقد به داخل از مرزهای کشورها خود را نمی‌دهند. بنابراین ممکن است مسافران با مشکلات بسیار زیادی مواجه شوند.

همین مسئله باعث می‌شود تا برای حمل پول در مبالغ بالا روش‌های جایگزین بهتری وجود داشته باشد. یکی از این روش‌ها استفاده از کارت‌های اعتباری قانونی نظیر مستر کارت است. مستر کارت مسافرتی می‌تواند با مبالغی مشخص در داخل کشور شارژ شده و بر اساس میزان استفاده مسافران در خارج از کشور برای خریدها مورد استفاده قرار گیرد.

مستر کارت مسافرتی که مدت زمانی مشخص برای صدور زمان نیاز دارد یکی از بهترین روش‌ها برای خرید از پایانه‌های فروشگاهی در خارج از کشور و دریافت پول نقد از طریق دستگاه‌های خودپرداز بین‌المللی مورد استفاده قرار گیرد.

اگر تصمیم به رفتن به سفرهای خارجی دارید، می‌توانید از همین حالا برای تهیه مستر کارت مسافرتی اقدام کنید تا در زمان مشخص و پیش از سفرتان بتوانید آن را دریافت کرده و در سفرهای مختلف آن را مورد استفاده قرار دهید.مستر کارت مسافرتی راهی ایمن برای انتقال پول و ارز در سفرهای گوناگون است که در نوع خود بسیار آسان خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373