لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مهم‌ترین محصولات معرفی شده در کنفرانس مارس اپل کدام است؟

مهم‌ترین محصولات معرفی شده در کنفرانس مارس اپل کدام است؟

شرکت اپل به تازگی دعوت‌نامه‌های مربوط به برگزاری کنفرانس 5 فرودین 1398 را در سالن کنفرانس استیو جابز منتشر کرده است و حالا بسیاری از تحلیلگران و کاربران هیجان زیادی برای محصولات معرفی شده در جریان این رویداد دارند.

شایعات منتشر شده از طرف تحلیلگران بر این اساس است که شرکت اپل در جریان این رویداد از سرویس دیجیتالی خود برای پخش محتوای ویدیویی در کنار برخی از محصولات سخت افزاری رونمایی می‌کند. این رویداد در حقیقت اولین رویداد اپل در سال 2019 خواهد بود که در طی آن محصولات سخت افزاری جدیدی رونمایی و آماده عرضه می‌شوند. در ادامه به هر آنچه باید از کنفرانس اپل در این رویداد باید انتظار داشت را معرفی و آماده بررسی خواهیم کرد.

  • 1.سرویس محتوای ویدیویی اپل

اپل تصمیم دارد تا همانند نتفلیکس به کاربران امکان تماشای محتوای ویدیویی خود را فراهم کند. این سرویس شامل سریال‌ها و فیلم‌هایی اختصاصی است که تنها در دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل قابل نمایش خواهند بود. این سرویس از طریق شارژ حساب اپل آیدی از طریق گیفت کارت قابل استفاده خواهد بود.

  • 2.آیپد مینی 5

شایعات منتشر شده حاکی از آن است آیپد مینی 5 تغییرات زیادی را نسبت به نسل پیشین به خود نخواهد دید. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که اپل در معرفی و عرضه این محصول تنها به بهبود قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری اکتفا می‌کند و تغییرات زیادی را در آن اعمال نمی‌کند.

  • 3.آیپد نسل 7

آیپد نسل 7 به احتمال زیاد با همان طراحی و ظاهری که آیپد پرو نسل 3 تولید و عرضه شده است آماده معرفی به بازار خواهد شد. بنا برای کاربران می‌توانند از طریق این تبلت به اپل پنسل و اسمارت کیبورد دسترسی داشته باشند. گفتنی است که این تبلت به احتمال زیاد مجهز به فیس آیدی خواهد بود و دکمه هوم از آن حذف خواهد شد.

  • 4.ایرپاد 2

یکی از مهم‌ترین محصولات معرفی شده در جریان این رویداد ایرپاد 2 خواهد بود که احتمالاً قرار است با رنگ‌های متنوع‌تر، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر نفوذ آب آماده عرضه به بازار شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420