لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پنجمین بتای آی او اس 12.2 منتشر شد

پنجمین بتای آی او اس 12.2 منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش اقدام به عرضه پنجمین بتای آی او اس 12.2 برای توسعه دهندگان و کاربران عمومی کرده است.

افرادی که از طریق کارت‌های اعتباری نظیر مستر کارت اقدام به خرید اکانت 99 دلاری توسعه دهندگان شرکت اپل کرده‌اند از همین حالا می‌توانند به این نسخه به همراه کیت توسعه دهندگان ارائه شده برای آن دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، کاربران عادی نیز با عضویت در بخش تست کنندگان محصولات نرم افزاری اپل و ارائه اپل آیدی خود در بخش اختصاصی تست کنندگان در وب سایت اپل می‌توانند به آی او اس 12.2 در نسخه بتای جدید دسترسی داشته باشند.

در این آپدیت جدید از سیستم عامل همراه شرکت اپل همانند نسخه‌های بتای پیشین قابلیت‌هایی نظیر دسترسی به خبرها و مجلات در زبان انگلیسی و فرانسه برای کاربران کانادایی آماده عرضه شده است. بنابراین کاربرانی که اقدام به ساخت اپل آیدی کانادایی کرده‌اند می‌توانند به دو زبان مختلف خبرهای منتشر شده در بخش Apple News را مشاهده کنند.

علاوه بر موارد فوق، شرکت اپل مشکلات مربوط به فیس تایم و همچنین انیموجی‌های جدید را برطرف کرده است و کاربران با نصب نسخه بتای جدید می‌توانند به این قابلیت‌ها به صورت بهینه‌تر دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که کنفرانس بهاری شرکت اپل قرار است در روز 5 فروردین 97 برگزار شود و بر این اساس کاربران به احتمال زیاد می‌توانند یک روز پس از این رویداد به نسخه عمومی و نهایی این سیستم عامل دسترسی داشته باشند. بنابراین به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی این محصول صبر کنند و از دانلود نسخه‌های بتای آن خودداری کنند.

گفتنی است که نسخه نهایی این آپدیت به احتمال زیاد شامل امکان استفاده از ایرپاور شرکت اپل به همراه نسخه نهایی آن در کنار پشتیبانی از سرویس پخش محتوای ویدیویی نیز باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420