لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دعوت‌نامه رسمی کنفرانس مارس خود را منتشر کرد

اپل دعوت‌نامه رسمی کنفرانس مارس خود را منتشر کرد

 شرکت اپل به صورت رسمی دعوت‌نامه‌های مربوط به کنفرانس بیست و پنجم مارس خود را منتشر کرده است. این کنفرانس قرار است در سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز برگزار شود و طی آن اپل تعدادی از محصولات جدید خود در سال 2019 را آماده معرفی و عرضه کند.

این رویداد قرار است به صورت رسمی در سال 10 صبح به وقت غرب آمریکا برگزار شود و در آن اپل از سرویس‌های نرم افزاری و سخت افزاری خود رونمایی کند. شایعات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در جریان این رویداد تصمیم دارد تا از سرویس‌های نرم افزاری جدید خود شامل بخش مجلات اینترنتی در Apple News و سرویس نرم افزاری پخش محتوای ویدیویی به صورت دیجیتالی رونمایی خواهد کرد. اپل تصمیم دارد تا برای رقابت بیشتر با سرویس‌های محتوای ویدیویی نظیر نتفلیکس و Hulu اقدام به عرضه سرویسی اختصاصی کند.

از طرف دیگر، بررسی‌ها حاکی از آن است که اپل در جریان این کنفرانس از آیپد نسل هفت در کنار آیپد مینی 5 و آیپاد تاچ نسل 7 نیز رونمایی می‌کند. علاوه بر این، بررسی‌های دیگر حاکی از آن است که اپل در جریان این رویداد از نسخه دوم هندزفری بلوتوث خود با عنوان ایرپاد 2 نیز رونمایی می‌کند. ایرپاد 2 احتمالاً قرار است مجهز به سیستم حذف نویز در مکالمات شود و به صورت دائم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم شود.

علاوه بر این مشخص شده است که آیپد مینی 5 که در جریان این رویداد رونمایی می‌شود از لحاظ ظاهری تغییر زیادی نسبت به نسل قبلی خود نخواهد کرد.

گفتنی است که این کنفرانس قرار است در سال 8.30 بعد از ظهر به وقت تهران در 5 فروردین برگزار شود. لازم به یاد آوری است که تا پیش از این شایعاتی در مورد برگزاری این کنفرانس در 8 فروردین منتشر شده بود که حالا با انتشار دعوت نامه‌ها این شایعات رد شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420