لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید و عرضه آیفون اس ای 2 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

تولید و عرضه آیفون اس ای 2 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

 در حالی که بسیاری از تحلیلگران از تلاش اپل برای تولید و عرضه نسخه دوم آیفون ویژه با عنوان آیفون اس ای 2 خبر می‌دهند، برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل تولید و عرضه این محصول را متوقف کرده است.

تحلیلگران اخیراً در گزارش‌های خود به این باور رسیده‌اند که آیفون اس ای 2 می‌تواند باعث رونق گرفتن دوباره فروش تلفن‌های هوشمند آیفون در بازار جهانی شود چرا که این تلفن هوشمند ارزان‌ترین محصول در نوع خود است که شرکت اپل آن را تولید و عرضه می‌کند؛ با این حال بررسی‌های اخیر نشان داده است که شرکت اپل تمایلی برای تولید و عرضه آیفون اس ای 2 ندارد و همچنان تصمیم به تولید و عرضه 3 مدل آیفون در سال 2019 دارد.

شایعات گذشته حاکی از آ« بودند که اپل در سال 2018 تصمیم به تولید و عرضه آیفون اس ای 2 دارد با این حال شرکت اپل حتی پس از پایان یافتن این سال نیز اقدام به معرفی چنین محصولی در بازار جهانی نکرد. اپل امید دارد تا با تولید محصولی مشابه نظیر آیپاد تاچ نسل 7 برای بار دیگر به عرضه محصولات ارزان قیمت بازگردد و بتواند میزان فروش زیادی را در بازار جهانی تجربه کند.

گفتنی است که اپل از سه ماهه پایانی سال 2018 میلادی با مشکلاتی پیچیده در زمینه فروش و عرضه تلفن‌های هوشمند آیفون مواجه شده است که این مسئله به طور مشخص به قیمت بالا و افزایش سالیانه این محصولات در بازار جهانی مربوط است. اپل حتی با تولید آیفون XR به عنوان نسخه‌ای ارزان قیمت‌تر از آیفون‌های مدرن در بسیاری از بازارهای جهان نظیر بازار کشور چین که یکی از مهم‌ترین بخشی‌های تجارت تلفن‌های هوشمند و محصولات الکترونیکی به حساب میاید موفق عمل نکرده است و میزان فروش قابل توجهی را در چین تجربه نکرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420