لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازیافت آیفون برای اپل دردسرساز شد

بازیافت آیفون برای اپل دردسرساز شد

 بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که بازیافت نسخه‌های قدیمی تلفن‌های هوشمند آیفون برای اپل دردسر سازی شده است و این شرکت با چالش‌های متفاوتی در این زمینه مواجه شده است.

اپل در سال 2017 اعلام کرد که تصمیم دارد تا تمامی آیفون‌های قدیمی را به صورت صد درصد بازیافت کند و از مواد آن‌ها در تولید محصولات دیگر استفاده کند. اپل برای انجام این کار تصمیم داشت تا مجموعه‌ای از آیفون‌های دسته دوم را از بازار جمع آوری کند و با جدا کردن قطعات آن‌ها اقدام به استفاده از آن‌ها در زمینه‌های دیگر کند.

اپل اعلام کرده بود که این کار را به منظور حفظ هر چه بیشتر محیط زیست و بهبود روند تولید محصولات جدیدتر به کار می‌گیرد. اپل تصمیم داشت تا در یک حلقه بسته بازیافت اقدام به بازیابی قطعات از دستگاه‌های قدیمی و استفاده از آن‌ها در دستگاه‌های جدید کند. اما حالا گزارش جدید وب سایت Gizmodo حاکی از آن است که اپل به خاطر این مسئله با چالش‌های بسیار زیادی مواجه شده است.

این وب سایت اعلام کرده که جمع آوری محصولات قدیمی از طریق ارائه پیشنهادهای ویژه برای خرید آیفون‌های جدید به یک چالش بزرگ برای اپل تبدیل شده است. اپل برای تعویض محصولات قدیمی هزینه زیادی را دریافت می‌کند و افزایش قیمت محصولات جدید باعث شده تا کاربران تمایل کمتری برای استفاده از مدل‌های جدید تلفن‌های هوشمند آیفون داشته باشند. همین مسئله باعث شده تا کاربران از این پیشنهادهای ویژه استقبال زیادی نکنند و از بر این اساس اپل نتواند از یک حلقه بسته برای بازیافت قطعات و عناصر مورد نیاز برای دستگاه‌های خود استفاده کند.

قطعات دستگاه‌های اپل قرار بود طی این پروژه دیگر از معادن و کارخانه‌های متعدد تأمین نشوند و اپل مواد مورد نیاز خود را به صورت بهینه از دستگاه‌های قدیمی تأمین کند. این در حالی است که مشکلات اخیر پیش آمده باعث شده تا این مسئله به حقیقت نپیوندد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420