لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست واقعیت افزوده اپل اواخر 2019 تا اوایل 2020 آماده عرضه می‌شود

هدست واقعیت افزوده اپل اواخر 2019 تا اوایل 2020 آماده عرضه می‌شود

 شایعات منتشر شده در مورد هدست واقعیت افزوده شرکت اپل رفته رفته در حال افزایش است و حالا مینگ چی کو در گزارش اخیر خود اعلام کرده که این محصول در اواخر 2019 تا اوایل 2020 آماده عرضه به بازار خواهد شد.

بررسی‌های مینگ چی کو تا پیش از این حاکی از آن بودند که هدست واقعیت افزوده اپل دارای دو نمایشگر با کیفیت 8K برای هر یک از چشم‌های کاربران است و از طرف دیگر کاربران می‌توانند آن را با استفاده از یک بند مجهز به سنسور حرارتی روی سر خود سوار کنند.

در این میان، مینگ چی کو در گزارش جدید ادعا کرده که هدست واقعیت افزوده شرکت اپل قرار است در سه ماهه چهارم سال 2019 میلادی تا پایان نیمه اول سال 2020 آماده عرضه به بازار شود و کاربران پس از آن می‌توانند آن را خریداری کرده و برای مصارف مختلف آن را به کار گیرند.

مینگ چی کو در هفته گذشته اعلام کرده بود که عینک اپل فرار است به عنوان یک ابزار جانبی برای آیفون آماده عرضه شود. بر این اساس این محصول کارکردی مشابه با ایرپاد و اپ واچ خواهد داشت و با اتصال به مدل‌های جدید تلفن‌های هوشمند شرکت اپل می‌تواند محتوای بیشتری را از طریق بستر واقعیت افزوده به کاربران ارائه دهد.

شرکت اپل در سال 2017 برای اولین بار از بستر نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده اختصاصیخود با عنوان ARKit در سیستم عامل آی او اس 11 رونمایی کرد و پس از آن اقدام به توسعه هوشمندانه محصولات مبتنی بر واقعیت افزوده به صورت نرم افزاری و سخت افزاری کرده است. گفتنی است که آیفون X و نسخه‌های 2018 این تلفن‌های هوشمند دارای سیستم تشخیص عمق مبتنی بر مادون قرمز شدند که می‌تواند برای تشخیص موارد مختلف در اپلیکیشن‌ها و بازی‌های واقعیت افزوده مورد استفاده قرار گیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420