لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت اپ استور باعث واکنش سناتورهای آمریکایی شد

محدودیت اپ استور باعث واکنش سناتورهای آمریکایی شد

 یکی از سناتورهای آمریکا که برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ثبت نام کرده است به تازگی ضمن انتقاد از محدودیت‌های اپ استور اعلام کرده که شرکت‌هایی نظیر اپل نباید برای عرضه محصولات دیجیتالی مختلف به کاربران سیاست‌های انحصارطلبانه را در نظر بگیرند.

الیزابت وارن که در حال حاضر یکی از رقبای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 به شمار می‌رود اعلام کرده که سیاست‌های انحصارطلبانه اپل باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها و استارت آپ های ارائه دهنده محصولات دیجیتالی با مشکلاتی متعدد مواجه شوند. وی در نهایت ضمن تأکید بر درآمد 25 میلیارد دلاری اپل از فروش محصولات دیجیتالی در اپ استور اعلام کرده که اپل نباید اجازه‌ای در زمینه کنترل کامل روی نحوه کارکرد کاربران از محصولاتش داشته باشد و اپ استور را به صورت کامل در اختیار خود نگه دارد.

گفته‌های وارن به احتمال خیلی زیاد به محدودیت‌هایی که اخیراً برای توسعه دهندگان و کاربران ایرانی ایجاد شده است ربطی ندارد؛ با این حال انتقاد او از سیاست‌های انحصارطلبانه اپل نشان از آن دارد که بسیاری از افراد در آمریکا و کشورهای دیگر نیز با سیاست‌هایی که اپل برای ارائه محصولات دیجیتالی و اپلیکیشن‌ها پیش گرفته موافق نیستند و تصمیم دارند تا از طریق روش‌های قانونی اقدام به برطرف کردن محدودیت‌های یاد شده کنند.

گفتنی است که شرکت اپل از دو هفته پیش امکان استفاده از برخی از اپلیکیشن‌های مبتنی بر مجوز انترپرایز را به خاطر مبارزه با اپلیکیشن‌های غیر قانونی و مود شده برای آیفون‌ها و آیپدها مسدود کرد که این مسئله باعث شد تا کاربران ایرانی با مشکلات بسیار زیادی مواجه شوند. اپلیکیشن‌های ایرانی از سال 96 و مشخصاً پس از حذف از اپ استور به خاطر تحریم‌های مختلف از طریق مجوز انترپرایز خدمات خود را به کاربران ارسال می‌کردند که پس از این رویداد با محدودیت‌های بیشتری مواجه شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373