لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران فیس بوک برای حفظ حریم خصوصی به اینستاگرام مهاجرت می‌کنند

کاربران فیس بوک برای حفظ حریم خصوصی به اینستاگرام مهاجرت می‌کنند

 بررسی‌های آماری اخیر نشان داده است که در بین سال 2017 تا 2019 نزدیک به 15 میلیون کاربر حساب خود را به دلیل مسائل امنیتی در فیس بوک بسته‌اند؛ اما همین کاربران برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به اینستاگرام مهاجرت کرده‌اند.

از اوایل سال 2017 موج عظیمی از اعتراض‌ها نسبت به فیس بوک و فعالیت این شرکت در زمینه جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران از طریق وب منتشر شد. در این میان حتی مارک زاکربرگ مجبور شد تا برای ارائه توضیحات در مورد فعالیت شرکت تأسیس شده توسط خودش در کنگره آمریکا حضور پیدا کند و به سؤالات نمایندگان پاسخ دهد. در این میان مشخص شده است که این موج باعث شده تا 15 میلیون کاربر تمایل خود را برای استفاده از فیس بوک از دست بدهند و از این پس در شبکه‌های اجتماعی دیگر مهاجرت کنند.

البته این کاربران پس از بستن حساب کاربری خود در فیس بوک به ادامه فعالیت در اینستاگرام ادامه داده‌اند. جالب اینجا است که اینستاگرام نیز به خودی خود تحت امتیاز و سیاست‌های شرکت فیس بوک به فعالیت خود ادامه می‌دهد که این مسئله باعث می‌شود تا کاربران همچنان از خطرات معمول در زمینه جمع آوری اطلاعات خصوصی‌شان توسط فیس بوک در امان نباشند. بسیاری از کاربران هنوز به این باور نرسیده‌اند که فیس بوک گرداننده اصلی اینستاگرام است و همچنان این شبکه اجتماعی نیز می‌تواند اطلاعات شخصی کاربران را با همان کیفیت فیس بوک برباید.

گزارش جدید منتشر شده از طرف موسسه ادیسون حاکی از آن است که بیش از 80 درصد کاربرانی که اقدام به بستن حساب کاربری خود در فیس بوک می‌کنند بلافاصله فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز می‌کنند که این مسئله باعث می‌شود که فیس بوک همچنان بتواند به اطلاعات شخصی آن‌ها دسترسی داشته باشد و از آن‌ها برای نمایش هوشمندانه تبلیغات استفاده کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420