لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عینک واقعیت افزوده اپل احتمالاً مجهز به یک بند هوشمند خواهد بود

عینک واقعیت افزوده اپل احتمالاً مجهز به یک بند هوشمند خواهد بود

 شایعات زیادی در مورد تلاش اپل در زمینه تولید و طراحی یک عینک واقعیت افزوده منتشر شده است و حالا اطلاعات جدید منتشر شده از یک پتنت نشان می‌دهد که عینک واقعیت افزوده اپل مجهز به یک بند هوشمند خواهد بود که قرار است در قسمت پشتی دستگاه قرار گیرد.

اپل در توضیح دو پتنت جداگانه نشان داده که در تلاش برای تولید یک دستگاه مبتنی بر واقعیت افزوده است که روی چشم کاربران را می‌گیرد و محتوای هوشمند را به صورت دیجیتالی به آن‌ها نشان می‌دهد و از طرف دیگر در قسمت پشتی سر به صورت هوشمندانه زاویه و سطح قرار گرفتن دستگاه روی چشمان را تنظیم می‌کند. این بند می‌تواند از طریق تشخیص میزان دمای سر، سطح قرار گیری و فشار عینک روی سر را به صورت ویژه تنظیم کند و از آن طریق بتواند در هر لحظه قرار گرفتن دستگاه روی سر را به صورت بهینه کنترل کند. گفتنی است که این پتنت در روز 31 اوت سال 2018 میلادی به ثبت رسیده است و کمپانی اپل تصمیم دارد تا از آن برای ساخت عینک هوشمند خود استفاده کند.

این مسئله باعث می‌شود تا ذهنیت بسیاری از افراد از ظاهر عینک واقعیت افزوده اپل به یک هدست مشابه با هلو لنز تغییر کند. تا پیش از این مایکروسافت با تولید هلو لنز توانسته بود توجه بسیار زیادی از بازار دستگاه‌های مرتبط با واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی را به خود جلب کند و حالا مشخص شده است که شرکت اپل نیز تصمیم دارد تا اولین محصول مبتنی بر واقعیت افزوده خود را با ظاهری مشابه با هلو لنز آماده عرضه کند.

این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که عینک واقعیت افزوده اپل محصولی بهینه‌تر و کارآمدتر نسبت به گوگل گلس است که می‌تواند دنیای فناوری را به طرز قابل توجهی دگرگون سازد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420