لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌های ریفربیشد بارنگ‌های شخصی سازی شده آماده عرضه می‌شوند

آیفون‌های ریفربیشد بارنگ‌های شخصی سازی شده آماده عرضه می‌شوند

شرکت اپل به صورت پیش‌فرض آیفون‌ها را در چند رنگ محدود تولید می‌کند؛ با این حال یک کمپانی فرانسوی فعال در زمینه شخصی سازی تلفن‌های هوشمند نسخه ریفربیشد آیفون‌ها را بارنگ‌های متفاوتی آماده عرضه به بازار می‌کند.

این شرکت فرانسوی که در جریان کنفرانس جهانی موبایل اعلام حضور کرده، محصولاتی از شرکت‌های مختلف را با تغییراتی ویژه و منحصر به فرد آماده عرضه می‌کند. برای مثال آیفون‌های ریفربیشد و دسته دوم پس از تعمیر توسط این شرکت به صورت شخصی سازی شده بارنگ‌های ویژه نظیر سبز، آبی، تمشکی و زرد آماده عرضه می‌شوند.

این شرکت در بیشتر اوقات آیفون‌های قدیمی‌تر که نسخه‌های ریفربیشد بیشتری در بازار دارند را به این صورت شخصی سازی می‌کنند. به همین دلیل تعداد آیفون 6 و 7 شخصی سازی شده این شرکت نسبت به دیگر محصولات بیشتر است. شعار این شرکت عرضه محصولاتی «بهتر از ریفربیشد» است که باعث می‌شود تا کاربران و کسانی که تمایل به خرید تلفن‌های هوشمند آیفون به صورت ریفربیشد را دارند به خرید این دستگاه‌های شخصی سازی شده تشویق شوند. این شرکت اعلام کرده که پنل آلومینیومی پشت آیفون‌های ریفربیشد را باز می‌کند و رنگ جدیدی روی آن‌ها میزند و برای بار دیگر دستگاه‌ها را آماده استفاده توسط مصرف کننده نهایی می‌کند.

نام این کمپانی فرانسوی Remade است که در حال حاضر به صورت محدود و در برخی از کشورهای خاص جهان محصولات خود را آماده عرضه و فروش کرده است. البته بررسی‌های انجامشده حاکی از آن است که این محصولات با وجود ریفربیشد بودن، قیمت بیشتری از دستگاه‌های عادی و کاملاً سالم دارند که این مسئله به طور مشخص به کارهای شخصی سازی شده Remade در آن‌ها باز می‌گردد.

Remade اعلام کرده که برای فروش این محصولات اجازه‌های لازم را از شرکت اپل دریافت کرده است تا از آن طریق به صورت قانونی محصولاتی شخصی سازی شده را آماده عرضه به بازار کند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420