لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از نسخه وب اسکایپ در سافاری متوقف شد

پشتیبانی از نسخه وب اسکایپ در سافاری متوقف شد

 شرکت مایکروسافت به عنوان صاحب امتیاز پیام رسان صوتی و تصویری اسکایپ به تازگی تصمیم گرفته است تا روند پشتیبانی از نسخه تحت وب آن را در بسیاری از دستگاه ها متوقف کند.

گزارش جدید وب سایت VentureBea حاکی از آن است که مایکروسافت توسعه و عرضه نسخه تحت وب اسکایپ را در سافاری و مرورگرهای اینترنتی نصب شده روی سیستم عامل های مبتنی بر هسته گنو/لینوکس متوقف کرده است. البته این شرکت همواره فرایند پشتیبانی از این پیام رسان را در دو مرورگر مایکروسافت اج و گوگل کروم ادامه میدهد.

گوگل کروم به صورت گسترده روی کامپیوترهای دسکتاپ مبتنی بر ویندوز، مک او اس و توزیع های لینوکسی قابل نصب و استفاده است؛ اما مرورگر مایکروسافت اج در حال حاضر تنها برای ویندوز ارائه شده است و مایکروسافت در آینده تصمیم به ارائه پشتیبانی از آن در سیستم عامل مک او اس را دارد.

یکی از سخنگویان مایکروسافت نیز در توضیح این مسئله اعلام کرده است که پشتیبانی از تمامی مرورگرها برای این پیام رسان کار بسیار پیچیده ای است و باعث میشود تا کیفیت کاربری اسکایپ کاهش پیدا کند. بر این اساس مایکروسافت تصمیم دارد تا با تمرکز روی مایکروسافت اج و مرورگر کروم امکان استفاده از نسخه مبتنی بر وب این دستگاه را در تمامی دستگاه ها ارائه داده است. با این حال کاربران در کامپیوترهای مک دیگر امکان استفاده از این نسخه را در سافاری ندارند و برای دسترسی به اسکایپ باید از گوگل کروم یا اپلیکیشن اختصاصی این پیام رسان استفاده کنند.

اسکایپ یکی از مهم ترین پیام رسان های چند رسانه ای است که تحت نظارت شرکت مایکروسافت توسعه و عرضه میشود. این پیام رسان در چند سال اخیر با افت شدید تعداد کاربران فعال مواجه شده است و به همین دلیل مایکروسافت تصمیم دارد تا با افزایش میزان کیفیت کاربری این پیام رسان، برای بار دیگر اهمیت آن در دنیای مبتنی بر اینترنت را افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420