لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکلات اپل برای تسریع در تولید آیفون تاشو

مشکلات اپل برای تسریع در تولید آیفون تاشو

 تولید و عرضه تلفن‌های هوشمند تاشو از طرف شرکت‌های هواوی و سامسونگ باعث شده تا اپل برای تولید و عرضه محصولی معادل برای رقابت در این بازار با مشکلات پیچیده‌ای مواجه شود. بر این اساس مدیران اپل برای تولید و عرضه آیفون تاشو تحت فشار بسیار زیادی از طرف سرمایه گذاران قرار گرفته‌اند.

کنفرانس جهانی موبایل یا همان MWC 2019 که در هفته‌های گذشته برگزار شد، محلی مناسب برای رونمایی از دو تلفن هوشمند تاشو از طرف سامسونگ و هواوی بود. این دو شرکت پس از رونمایی از محصولات خود اعلام کردند که این محصولات پس از مدتی کوتاه آماده عرضه به بازار جهانی خواهند شد.

بر این اساس شرکت اپل برای رقابت با این گونه از محصولات الکترونیکی هوشمند با مشکلاتی پیچیده مواجه شده است. اپل از یک سال پیش فرایند تحقیق و توسعه در زمینه ساخت آیفون تاشو را شروع کرده بود اما حالا معرفی دو محصول معادل از طرف شرکت‌های رقیب باعث شده تا سرمایه گذاران اصلی این شرکت برای تولید محصولی مشابه به مدیران آن فشاری مضاعف وارد کرده‌اند و از این کمپانی خواسته‌اند تا هرچه زودتر فرایند تولید و عرضه آیفون تاشو در بازار جهانی را آغاز کند.

بر این اساس بخش‌های مختلف فعال در زمینه تولید و بررسی قابلیت‌ها و خصوصیات آیفون‌ها در حال بررسی امکاناتی ویژه برای ساخت محصولی مشابه با رقیب‌های موجود در بازار هستند. اپل قرار بود فرایند معرفی و عرضه آیفون تاشو را در سال 2020 به بعد آغاز کند. با این حال اقدام سرمایه گذاران باعث شده تا پیش بینی‌هایی در زمینه تولید و عرضه آیفون تاشو در سال جاری میلادی نیز صورت بگیرد. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که این محصول در جریان کنفرانس سپتامبر 2019 در کنار سه مدل آیفون دیگر آماده معرفی و عرضه شود.

گفتنی است که اپل در حال حاضر از تعدادی از پتنت‌ها را برای بهبود و افزایش مقاومت نمایشگر تاشو به‌کاررفته در این تلفن هوشمند را به ثبت رسانده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420