لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک‌ها مجهز به سیستم تشخیص سلامت کاربران خواهند شد

مک بوک‌ها مجهز به سیستم تشخیص سلامت کاربران خواهند شد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید مدل‌های آینده کامپیوترهای همراه مک بوک امکان تشخیص و ردیابی فاکتورهای سلامتی را به کاربران ارائه دهد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از طرف یکی از پتنت‌های ثبت شده شرکت اپل، مک بوک‌های آینده می‌توانند قابلیت‌هایی همانند ساعت‌های هوشمند اپل واچ را در خود جای دهند و از آن طریق به ردیابی فاکتورهای سلامتی کاربر در حین استفاده از دستگاه‌ها بپردازند. بررسی‌های حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در بخش‌های کناری کیبورد و ترک پد مک بوک‌ها سنسورهایی را قرار دهد که از آن طریق کاربران فاکتورهایی نظیر ضربان قلب و موارد دیگر خود را در زمان کار و تایپ دستگاه‌ها می‌توانند به ثبت برسانند.

این پتنت که با عنوان «استفاده از سنسورهای بیولوژیکی در مک» شناخته شده است روز گذشته در سازمان ثبت اختراع آمریکا از طرف شرکت اپل به ثبت رسیده است. بر اساس این پتنت در سمت راست ترک پد و دقیقاً جایی که مچ دست کاربران هنگام کار با اپل واچ در نظر گرفته می‌شود، سنسوری برای ردیابی ضربان قلب در نظر گرفته خواهد شد و از طریق آن در هر لحظه، نحوه رفتار سیستم خون‌رسانی بدن را کنترل کند.

شایعات گذشته حاکی از آن بودند که شرکت اپل در تولید محصولات جدید خود تصمیم به ارائه قابلیت‌های سلامتی بیشتری را دارد. در حقیقت ارائه امکانات مربوط به سلامتی لزوماً قرار نیست به اپل واچ محدود باشد؛ بر این اساس، ایرپاد 2 احتمالاً امکان ردیابی و تشخیص قابلیت‌های مختلفی را در خود دارد. علاوه بر این مک بوک‌ها و آیفون نیز قرار است مجهز به قابلیت‌هایی مشابه شوند و از آن طریق کاربران بتوانند روند فعالیت بدنی خود در هنگام کار با دستگاه‌های مختلف را به صورت هوشمندانه‌تر ثبت و بررسی کنند و دستگاه‌های اپل امکانات بهتری در زمینه کاربردهای سلامتی پیدا کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420