لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاور پلی لیست‌های اپل موزیک تغییر پیدا کرد

کاور پلی لیست‌های اپل موزیک تغییر پیدا کرد

 شرکت اپل به تازگی طی تغییرات سیاست‌های خود اقدام به استفاده از کاورهای اورجینال برای پلی لیست موسیقی‌ها در اپل موزیک کرده است.

کاربران اپل موزیک از این پس می‌توانند در پلی لیست‌ها از کاورهایی خاص و اختصاصی که توسط هنرمندان مختلف طراحی و ساخته شده‌اند استفاده کنند. بسیاری از خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی اقدام به همکاری با هنرمندان و تصویر گران مختلفی در زمینه طراحی و ساخت کاور می‌کنند. بر این اساس شرکت اپل با سازندگان این کاورهای اختصاصی در زمینه ساخت تصاویری خاص برای پلی لیست‌های ارائه شده در اپل موزیک استفاده کرده است. بر این اساس اپل اعلام کرده که بابت این مسئله هزینه قابل توجهی را به کاربران پرداخت می‌کند و بر این اساس کاربران می‌توانند تصاویری خاص را در هنگام پخش موسیقی‌های مختلف مشاهده کنند. اپل همچنین اذعان کرده که هزینه استفاده از این تصاویر را به سازندگان و طراحان آن نیز پرداخت می‌کند. بر این اساس استفاده از آن‌ها از لحاظ مسائلی مربوط به کپی رایت با مشکلی مواجه نیست.

از طریق دیگر اپل موزیک با استفاده از تصاویر می‌تواند پلی لیست‌ها را به صورت منحصر به فردتر و کاربردی‌تر به کاربران ارائه دهد. به طور کل پلی لیست‌ها یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین بخش‌های اپل موزیک به حساب میاید و بر این اساس شرکت اپل در فرایند توسعه این سرویس دقت به مراتب بیشتری را به کار گرفته است تا بتواند با رقیب‌هایی همچون اسپاتیفای، پاندورا، آمازون پرایم و دیگر سرویس‌های پخش موسیقی رقابت سرسختانه‌تری داشته باشد و بتواند کاربران بیشتری را از آن طریق به خود جذب کند تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از این سرویس استفاده کنند.

اپل موزیک قرار است از لحاظ ظاهری کاربرد بیشتری نسبت به دیگر سرویس‌های پخش موسیقی پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420