لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه تاکنون از ایرپاد 2 میدانیم :: قسمت دوم

هر آنچه تاکنون از ایرپاد 2 میدانیم :: قسمت دوم

 در قسمت اول برخی از قابلیت‌هایی که در مورد ایرپاد 2 تاکنون منتشر شده است را بررسی کردیم و حالا در این بخش قصد داریم تا باقی خصوصیات و قابلیت‌های این محصول را معرفی کنیم.

  • 1.پشتیبانی از شارژ بی‌سیم

اپل در جریان کنفرانس 12 سپتامبر 2017 در کنار معرفی ایرپاور نشان داده که ایرپادها نیز در آینده می‌توانند از طریق سیستم شارژ بی‌سیم انرژی مورد نیاز برای کارکرد خود را دریافت کنند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که اپل تا به امروز تنها به دلیل تأخیر در عرضه ایرپاد 2 به دلیل عدم آغاز فروش ایرپاور بوده است. اپل تصمیم دارد تا هم‌زمان با عرضه ایرپاد 2 فرایند فروش ایرپاور را نیز آغاز کند.

  • 2.مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

یکی از مهم‌ترین نقص‌هایی که نسخه اول ایرپاد داشت مربوط به عدم مقاومت ایرپاد از نفوذ آب و گرد و غبار مربوط می‌شد. اپل واچ اولین پوشیدنی هوشمند اپل بود که به طور کامل در برابر نفوذ آب در هنگام شنا و رفتن به استخر مقاوم بوده است. اما ایرپادها تاکنون چنین قابلیتی نداشته‌اند و احتمالاً اپل در آینده تصمیم داشته باشد تا این محصول را با قابلیت مقاومت هر چه بیشتر در برابر آب و گرد و غبار آماده عرضه به بازار کند.

  • 3.سیستم حذف نویز

از دیگر نقص‌هایی که به نسل اول ایرپاد وارد است، می‌توان به عدم پشتیبانی از سیستم حذف نیز اشاره کرد. اپل اگر تصمیم به ارائه قابلیت فراخوانی سیری در ایرپاد 2 داشته باشد، قطعاً باید از سیستم حذف نویز استفاده کند تا امکان تشخیص و حذف صدای محیط از صدای کاربر به صورت بهینه‌تر میسر شود.

  • 4.ایرپاد 2 مجهز به سنسورهای ردیابی سلامتی خواهند شد

اپل به احتمال زیاد تصمیم دارد تا علاوه بر قابلیت‌های نوآوران، امکانات سلامتی بسیار زیادتری را نیز در ایرپاد 2 اضافه کند. ایرپاد 2 احتمالاً می‌تواند به عنوان یک ابزار مکمل برای اپل واچ کار کند و برخی از فاکتورهای سلامتی بدن را ردیابی کند تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر فعالیت‌های ورزشی و بدنی خود را با ایرپاد ثبت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت