لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه تاکنون از ایرپاد 2 میدانیم :: قسمت اول

هر آنچه تاکنون از ایرپاد 2 میدانیم :: قسمت اول

 شایعاتی که در هفته‌های گذشته منتشر شده‌اند حاکی از آن هستند که شرکت اپل تصمیم دارد تا نسل جدید هندزفری‌های بی‌سیم خود را با عنوان ایرپاد 2 در جریان رویداد ماه آینده آماده عرضه به بازار کند.

در این میان، مجموع شایعاتی که تا به امروز در مورد این محصول منتشر شده است شامل چندین مورد می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • 1.عرضه ایرپاد 2 ممکن است با تأخیر مواجه شود

شایعات منتشر شده حاکی از آن هستند که شرکت اپل در جریان کنفرانسی که اواخر ماه مارس 2019 (اوایل فروردین 98) برگزار می‌کند از ایرپاد 2 رونمایی می‌کند. این محصول البته ممکن است به دلیل چالش‌های پیشرو برای تولید انبوه تا حدودی با تأخیر آماده عرضه شود و کاربران نتوانند آن را به محض معرفی شدن خریداری کنند. بررسی‌ها حاکی از آن است که ایرپاد 2 بالاخره تا پیش از پایان یافتن نیمه اول سال 2019 میلادی آماده عرضه به بازار خواهد شد.

  • 2.ایرپاد 2 ممکن است گران‌تر از نسل اول باشد

اپل تصمیم دارد تا در تولید ایرپاد 2 قابلیت‌های بیشتری را به کاربران ارائه دهد. علاوه بر این، سیاست‌های اخیر اپل مبنی بر افزایش قیمت محصولات مختلف بوده است و بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که این کمپانی ایرپاد جدید خود را با قیمت بسیار بیشتری نسبت به قبل آماده عرضه به بازار کند. در صورت حقیقت داشتن این مسئله، ایرپاد 2 احتمالاً در کنار نسل اول به فروش خواهد رسید و اپل فروش نسل اولیه آن را متوقف نخواهد کرد.

  • 3.ظاهر آن تغییر زیادی نخواهد داشت

اپل تلاش دارد تا در تولید ایرپاد 2 طراحی ظاهری این محصول را تغییر زیادی ندهد. بر این اساس، می‌توان امیدوار بود که این محصول با همان ظاهر نسل اول آماده عرضه به بازار شود. با این حال ارائه قابلیت ای خاص و پیشرفته‌تر در این محصول باعث می‌شود تا ابعاد کیس نگه دارنده آن تا حدودی افزایش پیدا کند.

  • 4.ایرپاد 2 از Hey Siri پشتیبانی می‌کند

پشتیبانی از Hey Siri در ایرپاد 2 اولین بار در جریان یکی از رویدادهای اپل در سال 2018 مشخص شد. در ابتدای این رویداد ویدیویی نشان داده شد که نشان می‌داد که ایرپاد می‌تواند در هر لحظه با فراخوانی دستیار دیجیتالی سیری کارهای مختلفی را برای کاربرانش انجام دهد.

برای خواندن ادامه قابلیت‌هایی که احتمالاً در نسل دوم هندزفری بلوتوثی اپل آماده عرضه می‌شود به قسمت دوم صفحه هر آنچه از ایرپاد 2 تاکنون میدانیم مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373