لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل گلس یک اکسسوری برای آیفون‌ها خواهد بود

اپل گلس یک اکسسوری برای آیفون‌ها خواهد بود

 شایعات در مورد تلاش اپل برای معرفی عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده مدت‌ها است که توسط تحلیلگران مختلف منتشر می‌شود؛ اما حالا در بررسی‌های اخیری که مینگ چی کو انجام داده، مشخص شده است که کمپانی اپل عینک هوشمند اپل گلس را به عنوان یک اکسسوری برای آیفون‌ها رونمایی می‌کند.

مینگ چی کو در تحلیل‌های خود اعلام کرده است که اپل گلس در سال 2020 فرار است رونمایی شود و به عنوان محصولی وابسته به آیفون‌ها ارائه می‌شود. در حقیقت این عینک هوشمند همانند اپل واچ به طور کاملاً مستقل از آیفون‌ها کار نخواهد کرد. این در حالی است که شایعات پیشین حاکی از آن بود که عینک هوشمند اپل گلس قرار است همانند گوگل گلس به صورت کاملاً مستقل عمل خواهد کرد.

مینگ چی کو گزارش جدید خود را برای اولین بار به وب سایت Economic Daily News ارائه داده است که بر آن اساس مشخص شده که شرکت اپل تصمیم دارد تا این محصول را به عنوان یک دستگاه کاملاً وابسته به آیفون‌ها آماده عرضه به بازار کند. اپل گلس قرار است تجربه‌ای هوشمند و خاص از استفاده اپلیکیشن‌های مبتنی بر واقعیت افزوده را به کاربران ارائه دهد و در حقیقت یک اکسسوری ویژه برای کاربران آیفون‌ها به حساب خواهد آمد و کاربران می‌توانند از آن طریق به اطلاعات و محتوای بهینه‌تر و با سرعت بیشتر دسترسی داشته باشند.

بلومبرگ در نوامبر 2017 برای اولین بار خبر از تلاش اپل برای تولید یک عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده داد و حالا نزدیک به یک سال و نیم پس از آن مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا این محصول را در سال 2020 آماده عرضه به بازار جهانی کند.

عینک هوشمند اپل احتمالاً اولین نمونه تجاری سازی شده موفق در نوع خود به حساب خواهد آمد که می‌تواند بازار این گونه از محصولات را تحت تأثیر قرار دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420