لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد نسل 7 با قیمت 329 دلار و بدون تاچ آیدی تولید و عرضه می‌شود

آیپد نسل 7 با قیمت 329 دلار و بدون تاچ آیدی تولید و عرضه می‌شود

 شایعات اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیپد نسل 7 را با تغییرات جدید خود آماده عرضه کند. این محصول قرار است با قیمت 329 دلار و بدون سیستم احراز هویت تاچ آیدی و جک 3.5 میلی متری آماده عرضه شود.

وب سایت ژاپنی Mac Otakara به تازگی در گزارشی اعلام کرده که اطلاعاتی از شرکت‌های عضو زنجیره تأمین شرکت اپل دریافت کرده است که بر آن اساس احتمالاً آیپد نسل 7 قرار است با همان طراحی جدید که در آیپد نسل 3 مورد استفاده قرار گرفته بود ساخته خواهد شد.

Mac Otakara تأکید کرده که آیپد نسل 7 قرار است با سایز 10.2 اینچ آماده تولید و عرضه شود که در آن جک 3.5 میلی متری حذف شده است و احتمالاً فیس آیدی نیز جای تاچ آیدی را گرفته است.

این مسئله نشان می‌دهد که اپل به احتمال زیاد تصمیم دارد تا آیپد نسل جدید خود را با همان نرخ قیمت سابق اما با تغییرات ویژه آماده عرضه به بازار کند. با وجود این شایعات، هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از عرضه آیپد نسل 7 با طراحی نمایشگر بدون حاشیه همانند آیپد پرو نسل 3 و تعبیه سنسورهای مورد نیاز برای ارائه فیس آیدی در آن در دست نیست.

اپل تصمیم دارد تا در جریان اولین کنفرانس خود در سال 2019 که در روزهای آتی ماه مارس برگزار می‌شود از آیپد نسل 7 به همراه چند محصول سخت افزاری دیگر رونمایی کند. این کنفرانس برای روز 25 مارس 2019 زمان‌بندی شده است و قرار است در آینده نزدیک زمانی برای رونمایی از آیپد نسل 7 در کنار محصولاتی همچون آیپاد تاچ نسل هفتم و احتمالاً ایرپاد 2 باشد. برخی دیگر از شایعات حاکی از آن هستند که اپل پس از این رویداد ایرپاور را نیز آماده عرضه به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420