لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسکین Horizon Zero Dawn برای پابجی در پلی استیشن 4 عرضه شد

اسکین Horizon Zero Dawn برای پابجی در پلی استیشن 4 عرضه شد

 توسعه دهندگان بازی پابجی به تازگی اسکین Horizon Zero Dawn را به منظور افزایش میزان طرفداران این بازی در میان کاربران پلی استیشن 4 ارائه داده‌اند.

این اسکین در آپدیت جدید بازی پابجی در پلی استیشن 4 ارائه شده است و کاربران می‌توانند آن را در حساب کاربری خود خریداری کرده و به آن دسترسی داشته باشند. این اسکین علاوه بر شخصیت Horizon Zero Dawn شامل لباس و پوشش این کاراکتر به همراه سلاح‌های ویژه آن نیز می‌شوند. بر این اساس با دریافت این اسکین کاربران می‌توانند به کاراکترهای ویژه این بازی دسترسی داشته باشند و با ظاهری ویژه به این بازی ادامه دهند.

تمام بخش‌های این اسکین از طریق به دست آوردن امتیازهای خاص و همچنین خرید گیفت کارت و پرداخت هزینه آن‌ها قابل دسترسی است و کاربران می‌توانند بر اساس انتخاب خود به صورت سریع و آسان یا انجام مأموریت‌های خاص به آن‌ها دسترسی داشته باشند. برخی از مأموریت‌های انجام شده برای این بازی شامل اجرای 10 بازی در رویدادهای خاص، کشتن 10 نفر با استفاده از تیر و کمان و موارد دیگر می‌شود که در وب سایت رسمی پابجی به طور کامل در مورد آن‌ها توضیح داده شده است.

گفتنی است که این اسکین هنوز به صورت رسمی برای کاربران پابجی در پلی استیشن 4 ارائه نشده است با این حال کاربران می‌توانند از تاریخ 5 آوریل 2019 به آن‌ها دسترسی داشته باشند و از آن طریق بازی یاد شده را با ظاهری کاملاً خاص و منحصر به فرد در دستگاه‌های خود اجرا کنند.

عرضه اسکین های خاص و منحصر به فرد باعث می‌شود تا کاربران تمایل بیشتری برای اجرای بازی‌های آنلاین داشته باشند.بر این اساس در ماه‌های گذشته تعداد بازی‌های آنلاین در سراسر جهان افزایش زیادی یافته است و هریک از آن‌ها با ارائه قابلیت‌هایی ویژه و اسکین های متعدد می‌توانند کاربران بیشتری را برای خرید موارد مختلف تشویق کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420