لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا گلکسی اس 10 رکورد فروش آیفون‌ها را میزند؟

آیا گلکسی اس 10 رکورد فروش آیفون‌ها را میزند؟

 شرکت کره‌ای سامسونگ به تازگی از پرچم‌دار جدید خود با عنوان گلکسی اس 10 رونمایی کرده که با سروصدای بسیار زیادی در میان علاقه‌مندان به عرصه تلفن‌های هوشمند و فناوری محصولات الکترونیکی مواجه شده است.

در این میان، بررسی‌ها و پیش بینی‌های مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل حاکی از آن است که گلکسی اس 10 متواند تا بیش از 30 درصد میزان فروش بیشتری نسبت به محصولات همراه شرکت اپل داشته باشد.

مینگ چی کو اعلام کرده که خصوصیات کاربردی و طراحی گلکسی اس 10 به گونه‌ای است که بازار تلفن‌های همراه را به خودش جلب می‌کند. مواردی نظیر عدم تعبیه ناچ یا همان بریدگی بالای صفحه در کنار عرضه دوربین با سه لنز مجزا باعث شده تا توجه بیشتری از طرفداران تلفن‌های هوشمند به این محصول جلب شود.

مینگ چی کو در حالی این گزارش‌ها را مطرح کرده است که بسیاری از طرفداران تلفن‌های هوشمند آیفون به طور کلی به روند کارکرد این محصولات عادت کرده‌اند. از طرف دیگر، اپل توانسته در سال‌های گذشته میزان امنیت بالای تلفن‌های هوشمند خود را نسبت به دستگاه‌های اندرویدی به اثبات برساند. علاوه بر این، سیستم عامل آی او اس به عنوان جنبه نرم افزاری آیفون‌ها در کنار طراحی منحصر به فرد این تلفن‌های هوشمند به همراه نحوه طراحی تراشه‌های پردازنده به صورت اختصاصی باعث شده تا آیفون‌های 2018 بهینه‌ترین تلفن‌های هوشمند عرضه شده در بازار جهانی اخیر باشند.

علاوه بر تمامی این مسائل، سیستم احراز هویت بیومتریک فیس آیدی و ساز و کار سه بعدی آن هنوز در تلفن‌های هوشمند گلکسی و دیگر محصولات اندرویدی راه پیدا نکرده است و استفاده از معادل دو بعدی باعث شده تا امنیت کاربران به صورت نسبی به تأخیر بیافتد.

با توجه به پیش بینی‌های انجام شده و شواهد موجود، باید منتظر بود و دید که کدام یک از کمپانی‌ها اپل یا سامسونگ در زمینه فروش تلفن‌های پرچم‌دار خود موفق‌تر عمل می‌کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373