لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعدادی از بازی‌های نینتندو سوئیچ با قیمت ارزان‌تر عرضه می‌شوند

تعدادی از بازی‌های نینتندو سوئیچ با قیمت ارزان‌تر عرضه می‌شوند

شرکت نینتندو به تازگی از طریق حساب توییتری خود اعلام کرده که تعدادی از بازی‌های این کنسول با قیمت بسیار پایین‌تر آماده عرضه می‌شوند.

بر این اساس نینتندو اعلام کرده که در روز 13 مارس 2019 یعنی از هفته آینده تعدادی از بازی‌ها را برای مدتی محدود به صورت تخفیف خورده آماده عرضه می‌کند. در این تخفیف ویژه دو عنوان بازی Kid Icarus و StarTropics قرار است باقیمتی ارزان‌تر در کنار دیگر بازی‌های ارائه شده در این باندل آماده عرضه شوند. بر اساس یکی از شایعات منتشر شده از طرف یک خبرگزاری فعال در زمینه بازی‌های ویدیویی، نینتندو باندل یاد شده را برای کاربران ژاپنی با تغییرات ویژه‌ای آماده عرضه کرده است. بر این اساس کاربرانی که از نینتندو سوئیچ ریجن ژاپن استفاده می‌کنند می‌توانند به بازی‌های بیشتری در این باندل اختصاصی دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که برای دسترسی به این بازی‌ها با قیمت‌های بسیار پایین‌تر و ارزان‌تر کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت نینتندو سوئیچ و شارژ حساب کاربری اقدام به خرید بازی‌های یاد شده کنند و از آن طریق بازی‌ها را در دستگاه‌های خود اجرا کنند. گفتنی است که در این مجموعه بازی‌ها هنوز عناوین دقیق این بازی‌ها مشخص نشده است و قرار است در آینده نزدیک لیست این عناوین مشخص شود.

در بررسی‌های انجام شده نینتندو تصمیم دارد تا 20 عنوان بازی را در این تخفیف ویژه به کاربران ارائه دهد و از آن طریق اقدام به عرضه بازی‌های ویژه با قیمت پایین‌تر کند. برخی از شایعات حاکی از آن است که شرکت نینتندو در این مجموعه بازی‌ها قرار است عناوین اختصاصی خود نظیر Legend of Zelda را نیز با قیمت پایین‌تر آماده عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373