لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به تخلف یکی از کارکنانش برای نقض پتنت‌های کوالکام اعتراف کرد

اپل به تخلف یکی از کارکنانش برای نقض پتنت‌های کوالکام اعتراف کرد

 مبارزه قانونی اپل و کوالکام به سراسر دنیا و تمام کشورها گسترش یافته است و حالا اپل در یکی از دادگاه‌های خود به نقض پتنت‌های کوالکام اعتراف کرده است.

بر اساس گزارش جدید وب سایت Cnet که تمامی رویدادهای این دادگاه رو پوشش داده بود، یکی از مهندس‌های سابق شرکت اپل به نام Arjuna Siva بدون اینکه اطلاعات مربوط به فعالیت‌های خود را به اپل بدهد، اقدام به ربودن اطلاعات مربوط به استفاده از پتنت‌های کوالکام کرده است. پتنت مورد بحث، در مورد روشی است که باعث می‌شود تا تلفن‌های هوشمند به صورت سریع به اینترنت متصل شوند و حتی پیش از بوت آپ کامل بتوانند موارد مختلف را در اپلیکیشن‌های مختلف نصب شده آپدیت کنند. این پتنت به صورت مستقیم از طرف کوالکام به ثبت رسیده بود که باعث می‌شد تا کاربران بتوانند در لحظه آماده به کار شدن دستگاه به اطلاعات به‌روز شده دسترسی داشته باشند. کوالکام این پتنت را برای تراشه‌های ارتباطی اسنپ دراگون خود توسعه داده بود که از آن طریق تلفن‌های هوشمند اندرویدی و آیفون‌های 7 به قبل می‌توانستند از آن طریق به صورت سریع‌تری به اطلاعات یاد شده دسترسی داشته باشند.

اپل اعلام کرده است که Siva در سال 2011 همکاری خود را با اپل قطع کرده است. در آن زمان اپل با شرکت کوالکام در زمینه تأمین تراشه‌های ارتباطی همکاری می‌کرد و او اقدام به استفاده از ایده کوالکام برای بهینه سازی آیفون‌ها کرده بود. در این میان مشخص شده است که شرکت اپل بدون اطلاع از فعالیت این فرد به استفاده از آن در سال‌های آتی ادامه داده است.

گفتنی است که شرکت کوالکام به دلیل نقض پتنت‌های متعدد خود در ساخت آیفون‌ها از اپل شکایت کرده است و بابت آن مبلغ 1 میلیارد دلار غرامت درخواست کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373