لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با کورنینگ برای ساخت محافظ نمایشگر آیفون تاشو همکاری می‌کند

اپل با کورنینگ برای ساخت محافظ نمایشگر آیفون تاشو همکاری می‌کند

 پس از فاش شدن فعالیت اپل در زمینه تلاش برای ساخت آیفون تاشو، حالا مشخص شده است که این کمپانی در حال همکاری با شرکت‌های مختلف در زمینه تحقیق و توسعه راه کارهایی برای ساخت قطعات مورد نیاز برای این محصول است.

در این میان مشخص شده است که اپل در حال حاضر همکاری جدیدی را با شرکت کورنینگ شروع کرده است تا از آن طریق بتواند لایه‌ای محافظ را روی نمایشگر تاشوی این محصولات در نظر بگیرد. تا پیش از این، اپل لایه‌ای محافظ را برای آیفون‌ها در نظر می‌گرفت و حالا مشخص شده است که این کمپانی تصمیم دارد تا از این لایه در تولید آیفون تاشو خود نیز استفاده کند. استفاده از شیشه‌های محافظ باعث می‌شود تا نمایشگر تلفن‌های هوشمند بتوانند در برابر آسیب‌های فیزیکی و برداشتن خط و خش‌های متعدد سالم باقی بمانند.

شرکت اپل در حال بررسی و تحقیق در زمینه راه کارهایی است تا از طریق آن بتواند نمایشگر آیفون‌ها را با مقاومت بیشتری آماده تولید و عرضه کند.

بر اساس شایعات منتشر شده، شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی از اولین نسخه آیفون تاشو رونمایی کند و در بازار تلفن‌های همراه با دستگاه‌های مشابه رقابت کند. در طول یک ماه گذشته دو شرکت هواوی و سامسونگ از اولین نمونه تلفن‌های هوشمند تاشو خود با طراحی ویژه رونمایی کردند و همین مسئله باعث شده تا شرکت اپل نیز برای تولید و عرضه تلفن هوشمند تاشوی خود با طراحی جدید به فکر بیافتد و پروژه توسعه این محصول را با سرعت بیشتری پیگیری کند. بر این اساس می‌توان امید داشت که اپل در سال 2020 از اولین آیفون تاشو رونمایی کند و از آن طریق به کاربران امکان استفاده از دستگاه‌هایی جدید و منحصر به فرد را بدهد.

تلفن‌های هوشمند تاشو می‌توانند در ابعادی کوچک نمایشگری بزرگ‌تری را به کاربران ارائه دهند که از لحاظ کاربری بسیار مناسب هستند و نیاز برای همراه داشتن تبلت و تلفن همراه را به صورت هم‌زمان برطرف می‌کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420