لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از این پس از قطعات متفرقه برای تعمیر دستگاه‌ها استفاده می‌کند

اپل از این پس از قطعات متفرقه برای تعمیر دستگاه‌ها استفاده می‌کند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا از این پس از قطعات متفرقه با کیفیت برای تعمیر دستگاه‌های خود توسط تیم Genius Bar در اپل استورها استفاده کند.

بر اساس جدیدترین گزارش وب سایت iGeneration اپل تصمیم دارد تا از این پس برای تعمیر برخی از دستگاه‌های خود از قطعاتی استفاده کند که به صورت مستقیم سفارش تولید آن‌ها را به کارخانه‌ها نداده است. بسیاری از شرکت‌های تولید کننده قطعات الکترونیکی سال‌ها است که در زمینه فروش قطعاتی نظیر باتری و نمایشگر تلفن‌های هوشمند فعالیت می‌کنند. در این میان، شرکت اپل تا به امروز به صورت اختصاصی از قطعات خود برای تعمیر دستگاه‌ها استفاده می‌کرد؛ اما حالا مشخص شده که این شرکت تصمیم دارد تا از باتری‌های تولید شده توسط کمپانی‌های دیگر برای تعمیر اختصاصی دستگاه‌های خود استفاده کنند.

نت پیش از این اپل سیاست سخت‌گیرانه‌تری نسبت به سازندگان قطعات متفرقه داشت و به هیچ وجه با این کمپانی‌ها همکاری نمی‌کرد. اپل حتی دستگاه‌هایی که تا پیش از این با باتری‌ها یا قطعات متفرقه دیگر تعمیر شده بودند را به بخش Genius Bar راه نمی‌داد و به کاربران آن‌ها خدمات ارائه نمی‌داد. با این حال این کمپانی تصمیم گرفته تا از این پس با همکاری دیگر شرکت‌های فعال در زمینه ساخت قطعات آیفون‌ها همکاری کند.

اپل اعلام کرده که در استفاده از باتری‌های تولید شده توسط شرکت‌های دیگر باید نهایت دقت لازم را انجام داد و از باکیفیت‌ترین قطعات ممکن استفاده می‌کند تا مشکلاتی نظیر انفجار ناگهانی آیفون‌ها به دلیل استفاده از باتری‌های لیتیومی نامرغوب رخ ندهد.

گفتنی است که شرکت‌هایی نظیر راموس و آی فیکس ایت از همین حالا باتری‌های اختصاصی خود را برای آیفون‌های مختلف تولید کرده‌اند که از کیفیت نسبتاً مناسبی برخوردار هستند. این باتری‌ها در حال حاضر به همراه کیت مخصوص برای تعویض و آموزش‌های لازم به کاربران ارائه می‌شود که قیمتی به‌مراتب اقتصادی‌تر نسبت به خدمات ارائه شده توسط اپل دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420