لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هیچ کس نمیتواند اطلاعاتش را از اف بی آی مخفی کند

هیچ کس نمیتواند اطلاعاتش را از اف بی آی مخفی کند

 اف بی آی به عنوان پلیس دولت فدرال آمریکا مدت‌ها است که به دنبال پیدا کردن روش‌هایی پیچیده برای به دست آوردن اطلاعات شخصی کاربران در دستگاه رمزنگاری شده است. در این میان، مدیر این سازمان دولتی به تازگی اعلام کرده که هیچ کس نمی‌تواند اطلاعات شخصی‌اش را به طور کامل از اف بی آی مخفی نگه دارد.

Christopher Wray به عنوان سخنگوی اف بی آی در کنفرانس RSA که در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار شد به تازگی ادعایی عجیب و تأثیر برانگیز را در مورد فعالیت این سازمان دولتی منتشر کرده است. بر اساس ادعای او، حتی قدرتمندترین هکرها و مجرمانی که اقدام به رمزگذاری اطلاعات شخصی خود در دستگاه‌های مختلف می‌کنند، روزی به خاطر استفاده نادرست از دستگاه‌های مختلف گرفتار خواهند شد و اف بی آی به اطلاعات آن‌ها دسترسی پیدا خواهد کرد.

وی همچنین از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری به خاطر ارائه روش‌های پیچیده در زمینه رمزنگاری اطلاعات شخصی کاربران و ارائه راهکارهایی عمومی برای مخفی کردن اطلاعات انتقاد کرده است و اعلام کرده که شرکت‌هایی نظیر اپل رفته رفته در حال کمک کردن به مجرمان در زمینه مخفی کردن اطلاعات شخصی خود از دسترس مقام‌های دولتی هستند و به همین دلیل اف بی آی همواره به دنبال توسعه و عرضه روش‌هایی خاص و پیچیده برای دور زدن قفل‌های پیچیده در دستگاه‌های رمزنگاری شده است.

در سالیان گذشته اف بی آی با شرکت‌های بزرگ فناوری نظیر اپل به خاطر عدم ارائه اطلاعات شخصی کاربران درگیری‌های قانونی متفاوتی داشته است. در این میان این سازمان پیشنهاد داده که شیوه‌های رمزنگاری اطلاعات شخصی کاربران به گونه طراحی شود که سازمان‌هایی نظیر پلیس فدرال بتوانند با دریافت مجوز قانونی و از طریق یک کلید عمومی به آن‌ها دسترسی داشته باشند؛ این در حالی است که متخصصین امنیتی اعلام کرده‌اند که این کار به هیچ وجه امکان پذیر نیست و برخی هکرها ممکن است به این کلید عمومی دسترسی پیدا کنند و اطلاعات شخصی کاربران را بربایند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373