لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات مربوط به فورزا استریت فاش شد

اطلاعات مربوط به فورزا استریت فاش شد

 فورزا استریت قرار است به‌عنوان اولین بازی از مجموعه بازی‌های فورزا در پلتفرم دستگاه‌های همراه آماده عرضه به بازار شود که اخیراً اطلاعاتی دقیق از آن فاش شده است.

بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که تعدادی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف در حال انتشار اطلاعاتی در مورد نام این بازی با عنوان فورزا استریت هستند. فورزا استریت قرار است از طرف شرکت مایکروسافت به‌عنوان یک بازی ماشینی برای دستگاه‌های همراه مبتنی بر سیستم عامل اندروید و آی او اس آماده عرضه شود.

تا پیش از این سری بازی‌ها فورزا به صورت اختصاصی برای کنسول‌های ایکس باکس آماده عرضه شده بودند. در حقیقت کاربران ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان امکان دسترسی به این بازی‌ها را داشتند. با این حال مایکروسافت تصمیم دارد تا قسمتی جدید از این بازی را به صورت عمومی‌تر آماده عرضه کند. شایعات منتشر شده بر این ادعا هستند که شرکت مایکروسافت این بازی را برای آی او اس، اندروید و ویندوز 10 آماده عرضه می‌کند.

این شایعات همچنین حاکی از آن هستند که شرکت مایکروسافت وظیفه توسعه این قسمت از سری بازی‌های فورزا را به یکی از استودیوهای ساخت بازی در انگلستان داده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک آن را در اپ استور، پلی استور و مایکروسافت استور آماده عرضه کند.

این بازی قرار است به‌عنوان تلاشی از طرف شرکت مایکروسافت برای افزایش میزان مخاطبین بازی فورزا عرضه شود و پس از مدتی بتوان کاربران را به خرید و اجرای بازی‌های دیگر این سری در کنسول ایکس باکس تشویق کند. شایعات حاکی از آن است که این بازی به احتمال زیاد به صورت رایگان آماده عرضه می‌شود با این حال ممکن است کاربران برای دسترسی به موارد مختلف در این بازی نیاز به خرید گیفت کارت و شارژ حساب کاربری خود از آن طریق داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373