لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مشکل نور پس‌زمینه مک بوک 2018 را برطرف کرده است

اپل مشکل نور پس‌زمینه مک بوک 2018 را برطرف کرده است

 بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل بدون اینکه در خبرگزاری‌های مختلف ادعایی را مطرح کند، مشکل مربوط به نور پس‌زمینه مک بوک‌ها را برطرف کرده است.

وب سایت آی فیکس ایت در گزارش جدید خود اعلام کرده که شرکت اپل در ساخت سری‌های جدید مک بوک پرو 2018 بدون اینکه اطلاعاتی را به کاربران منتشر کند. مشکل یاد شده را برطرف کرده است. وب سایت آی فیکس ایت دو مدل از مک بوک پروهای 2018 با سایز پانزده اینچ را مورد بررسی قرار داده است که در دو خط تولید متفاوت ساخته شده‌اند. در این بررسی‌ها مشخص شده است که اپل کابل فلت ارتباطی بین مادربرد و نمایشگرهای مک بوک پرو را تا دو میلی متر افزایش داده است تا از آن طریق کاربران دیگر با مشکلات مربوط به خاموشی یا کم شدن نور پس‌زمینه مواجه نباشند. بررسی‌های گذشته وب سایت آی فیکس این حاکی از آن بود که شرکت اپل در تولید خط تولید اولیه مک بوک پرو 2018 از کابل فلت بسیار کوتاهی استفاده کرده بود که باز و بسته کردن طولانی مدت دستگاه باعث خرابی نور پس‌زمینه دستگاه می‌شود. اما حالا مشخص شده است که شرکت اپل در تولید و عرضه مک بوک‌های جدید در خط تولید تازه خود کابل فلت را تا دو میلی متر طولانی‌تر کرده است تا مشکلات مربوط به نور پس‌زمینه مک بوک‌ها برطرف شود.

گفتنی است که اپل بابت خرابی نور پس‌زمینه آیفون‌ها در برخی از کشورها پاسخگو است و این کمپانی مشکلات یاد شده در دستگاه کاربران را در اپل استورهای رسمی برطرف می‌کند.در حقیقت بخش Genius Bar شرکت اپل می‌تواند با روش‌های خاص مشکل یاد شده را برای کاربران مک بوک برطرف کند تا دیگر کاربران با مشکلات مربوط به نور پس زمینه و کاهش آن در نمایشگرها مواجه نشوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420