لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

USB 4 با سرعت 40 گیگابایت بر ثانیه به کامپیوترهای مک میاید

USB 4 با سرعت 40 گیگابایت بر ثانیه به کامپیوترهای مک میاید

 گروه توسعه دهنده استانداردهای ارتباطی دیجیتال به تازگی از خصوصیات یو اس بی 4 رونمایی کرده‌اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این گروه، USB 4 می‌تواند با سرعت 40 گیگابایت بر ثانیه اطلاعات را در کامپیوترهای مک انتقال دهد.

USB 4 قرار است در قالب تاندربولت و درگاه‌های استاندارد یو اس بی در اختیار شرکت‌های توسعه دهنده کامپیوتر قرار بگیرد. هدف نهایی اینتل این است که از این فناوری در توسعه مدل‌های جدید درگاه تاندربولت در دستگاه‌های مختلف استفاده کند. عرضه این درگاه در دستگاه‌های گوناگون، علاوه بر افزایش سرعت انتقال اطلاعات باعث افزایش سرعت روند تغییر کامپیوترهای همراه نیز می‌شود.

کامپیوترهای همراه به لطف این سیستم ارتباطی می‌توانند به صورت بهینه‌تر و کارآمدتر به کارت‌های گرافیکی اکسترنال دسترسی داشته باشند. بر این اساس توسعه دهندگان کامپیوترهای همراه در آینده نزدیک می‌توانند کارت گرافیک‌های اقتصادی‌تری را در کامپیوترهای همراه خود قرار دهند و از آن طریق دستگاه‌های سبک‌تری را به بازار عرضه کنند. علاوه بر این، کامپیوترهای آینده به احتمال زیاد وابسته به کارت‌های گرافیکی اکسترنال خواهند بود و از این طریق توسعه و عرضه خواهند شد.

علاوه بر این درگاه ارتباطی USB 4 امکان اتصال دو مانیتور با کیفیت 5K و 4K را به صورت هم‌زمان به کامپیوترها متصل کنند. این مسئله نشان می‌دهد که تلاش اپل برای عرضه زود هنگام مک بوک‌ها و دیگر محصولات الکترونیکی بر پایه این درگاه کاری استراتژیک و خاص بوده است که از آن طریق کاربران این کمپانی می‌توانند به صورت سریع‌تر و بهینه‌تر به ارتباط‌های مختلف و دستگاه‌های ارتباطی دیگر دسترسی داشته باشند.

بر این اساس شرکت اپل احتمالاً در آینده نزدیک با همکاری اینتل تصمیم به عرضه مک بوک‌های 2019 و 2020 با درگاه USB 4 در قالب USB-C آماده عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373