لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پتنت هوش مصنوعی مربوط به دوربین‌های امنیتی یک استارت آپ را خرید

اپل پتنت هوش مصنوعی مربوط به دوربین‌های امنیتی یک استارت آپ را خرید

 شرکت اپل به تازگی اقدام به خرید یکی از پتنت‌های ثبت شده توسط شرکت اپل Lighthouse AI در زمینه دوربین‌های امنیتی کرده است.

Lighthouse AI یک استارت آپ فعال در زمینه ساخت محصولات امنیتی برای خانه‌ها است که سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف تعطیل شده بود. این کمپانی در زمینه تولید دوربین‌های امنیتی مربوط به تشخیص موارد مختلف فعالیت می‌کرد. پتنت ثبت شده این شرکت که به تازگی توسط اپل تصاحب شده است می‌تواند موارد مختلف نظیر صورت انسان‌ها، حیوانات و اشیا را با استفاده از تکنیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی از یک دیگر تشخیص دهد.

هوش مصنوعی توسعه داده شده توسط این شرکت می‌تواند صورت کودکان را از افراد بزرگ‌سال تشخیص دهد و بر اساس آن اطلاعات و واکنش‌های خاصی را نشان دهد. بر این اساس، شرکت اپل می‌تواند با استفاده از این پتنت اطلاعات ویژه‌ای را مورد بررسی و پردازش قرار دهد و پس از آن قابلیت‌های ویژه‌تری را به کاربران ارائه دهد.

پتنت‌های ثبت شده توسط این شرکت می‌تواند برای تشخیص صورت در دوربین آیفون‌ها یا عینک‌های هوشمند در آینده مورد استفاده قرار گیرد و از آن طریق قابلیت‌های بهینه‌تری را به کاربران ارائه دهد.

این پتنت می‌تواند در توسعه بسترهای مبتنی بر واقعیت افزوده در دستگاه‌های هوشمند اپل در کنار دیگر محصولات خاص این شرکت مورد استفاده قرار بگیرد. اپل می‌تواند در آینده نزدیک با استفاده از این سیستم دقت کاربری دوربین ترودپت را نیز افزایش دهد و پس از آن به صورت بهینه‌تر قابلیت‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که اپل از سال 2020 می‌تواند با استفاده از این پتنت‌ها، محصولات خود نظیر آیفون‌های مبتنی بر واقعیت افزوده بهینه‌تر و عینک‌های هوشمند قدرتمندتر را آماده عرضه کند. اپل همچنین ممکن است ایده‌های Lighthouse AI را برای عرضه دوربین‌های امنیتی خود نیز مورد استفاده قرار دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420