لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری مفهومی از واچ او اس 6 منتشر شد

تصویری مفهومی از واچ او اس 6 منتشر شد

 یکی از طراحان تصاویر مفهومی، 3 تصویر از واچ او اس 6 را که قرار است در کنار آی او اس 13 آماده عرضه شود را منتشر کرده است.

تا پیش از این شایعات و تصاویر مفهومی زیادی از آی او اس 13 و قابلیت‌های آن منتشر شده بود؛ با این حال تاکنون هیچ اطلاعات یا ادعای دقیقی از تلاش اپل درزمینهٔ تغییرات اعمالی در سیستم عامل اختصاصی ساعت‌های هوشمند منتشر نشده بود. در این میان، مشخص شده است که یکی از طراحان تصاویر مفهومی به نام Matt Birchler تصاویری از نحوه طراحی نرم افزاری این محصول را آماده عرضه کرده است.

Matt Birchler در طراحی این تصاویر تمرکز ویژه‌ای روی واچ فیس جدید اپل واچ‌های سری 4 کرده است. بر این اساس سیری فیس که یکی از اصلی‌ترین واچ فیس‌های ارائه شده برای ساعت‌های هوشمند حدید اپل به حساب میاید، از لحاظ کاربردی بهینه سازی می‌شود و کاربران می‌توانند رابط کاربری آن را بر اساس سلیقه خود تغییر داده و قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه کنند تا کاربرد سیری بهینه‌تر از گذشته شود.

سیری فیس در آی او اس 6 به بعد ممکن است بتواند اطلاعات بسیار زیادی را در یک نگاه به کاربران نشان دهد و دیگر کاربران نیازی به مشاهده و فعال سازی بخش‌های مختلف آن نباشند و بتوانند به صورت سریع به اطلاعات مختلف دسترسی داشته باشند. بر اساس این تصاویر مفهومی، واچ او اس 6 می‌تواند دست کم 6 اپلیکیشن را به صورت میان بر در خود جای دهد و کاربران به صورت سریع آن‌ها را فراخوانی می‌کنند.

گفتنی است که واچ او اس 12 قرار است در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 که در ژوئن برگزار می‌شود در کنار آی او اس 13 و مک او اس جدید آماده عرضه به بازار خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420