لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت احتمالاً Relic Entertainment را تصاحب می‌کند

مایکروسافت احتمالاً Relic Entertainment را تصاحب می‌کند

 شرکت مایکروسافت احتمالاً تصمیم دارد تا استارت آپ اجرا و اجاره بازی‌های Relic Entertainment را خریداری کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت مایکروسافت علاوه بر این استارت آپ تصمیم به تصاحب چهار استودیوی دیگر را نیز برای اجاره و پخش بازی‌ها دارد.

این سرویس‌ها به کاربران این اجازه را می‌دهند که بازی‌های مختلف را با پرداخت هزینه‌ای مشخص اجاره کنند و برای مدتی مشخص از استفاده آن‌ها لذت ببرند. مایکروسافت از همین حالا از طریق سرویس ایکس باکس لایو، سرویس گلد را برای اجاره بازی‌ها به کاربران ارائه می‌دهد با این حال خریداری و تصاحب استارت آپ های دیگر فعال در این زمینه به این شرکت اجازه می‌دهد تا با رقبای کمتری در بازار مواجه باشد و بتواند به صورت اختصاصی‌تر در دنیای فناوری فعالیت کند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت تصمیم دارد تا در E3 2019 خبر تصاحب این سرویس را تائید کند و پس از آن برخی از بازی‌های استراتژیک و پرمخاطب آن را به صورت اختصاصی برای ایکس باکس و کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز آماده عرضه کند.

بر این اساس، شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا فرایند توسعه بازی‌هایی نظیر Age of Empires را به صورت اختصاصی ادامه دهد و آن‌ها را تنها برای برخی از دستگاه‌های خاص آماده عرضه کند.

شرکت Relic Entertainment تا پیش از این با عنوان THQ Canada Inc شناخته می‌شد که بین سال‌های 2004 تا 2013 تحت این عنوان به فعالیت خود ادامه می‌داد. اما این کمپانی در نهایت تصمیم گرفت تا نام خود را تغییر دهد تا بتواند فعالیت بهتری در سراسر جهان داشته باشد.

شرکت مایکروسافت احتمالاً با تصاحب این سرویس تصمیم دارد تا بازی‌های آن را به صورت اختصاصی برای کنسول‌های ایکس باکس و ویندوز آماده عرضه کند و کاربران به زودی می‌توانند خرید اکانت گلد به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373