لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر رندر آیفون تاشو منتشر شد

تصویر رندر آیفون تاشو منتشر شد

 شایعات اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً تا سال آینده فرایند تولید و عرضه آیفون تاشو را شروع کند و حالا تصویری مفهومی از این محصول آماده انتشار در وب سایت‌های مختلف شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری ET News شرکت اپل تصمیم دارد تا به منظور رقابت با شرکت سامسونگ و شرکت هواوی، اقدام به تولید و عرضه آیفون‌های مبتنی بر نمایشگرهای تاشو کند تا از آن طریق بتواند در عرصه محصولات جدید با طراحی خاص یاد شده جایگاه ویژه‌ای را برای خود دست و پا کند.

بررسی‌های حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون تاشو با نمایشگر بزرگ 7.2 اینچی آماده عرضه شود که پس از بسته شدن، ابعادی معادل یک تلفن هوشمند با سایز متوسط آماده عرضه کند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا این محصول را با سنسورهای حرارتی و سیستم گرمایشی برای مقابله با خرابی‌های ناشی از خم شدن و تغییر حالت فیزیکی در محیط‌های با دما پایین تولید کند. این محصول به احتمال زیاد برای کنفرانس پاییزی سال 2020 آماده عرضه خواهد شد و تا آن زمان اپل در بازار تلفن‌های هوشمند تاشو سکوت خواهد کرد و هیچ فعالیت قابل توجهی در این زمینه نخواهد داشت.

تصویر اخیر از رندر آیفون تاشو توسط وب سایت LetsGoDigital منتشر شده است که نشان می‌دهد آیفون تاشو با طراحی ویژه‌ای مشابه با آیپدها آماده عرضه به بازار می‌شود. آیفون تاشو می‌تواند به صورت هم‌زمان علاوه بر یک تلفن هوشمند و قابلیت‌های کاربردی آن، امکان نمایش محتوای تصویری را با نمایشگر بزرگ‌تر به‌اندازه یک آیپد را نیز به کاربران ارائه دهد.

برخی از شایعات دیگر منتشر شده در مورد آیفون تاشو حاکی از آن هستند که اپل تصمیم دارد تا این محصول را با سایز بزرگ‌تری آماده عرضه کند و به احتمال زیاد این محصول با سایز 7.2 اینچ آماده عرضه نمی‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373