لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حالت تاریک در آی او اس 13.1 آماده عرضه می‌شود

حالت تاریک در آی او اس 13.1 آماده عرضه می‌شود

شایعات اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا از زمان عرضه آی او اس 13.1 فرایند عرضه حالت تاریک را به کاربران آغاز کند. بر این اساس خالت تاریک در آی او اس 13.1 به کاربران به صورت عمومی عرضه می‌شود.

روز گذشته Max Weinbach از افشاگران محصولات الکترونیکی در کنار ادعا در زمینه عرضه محصولات جدید سخت افزاری اپل نظیر افزایش ضخامت کیس ایرپاد 2 در حساب توییتری خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در توسعه آی او اس 13.1 حالت تاریک را نیز به کاربران آماده عرضه کند.

حالت تاریک در آی او اس یکی از پردرخواست‌ترین قابلیت‌هایی است که برای مدت طولانی کاربران اپل درخواست آن را به توسعه دهندگان شرکت اپل ارائه داده بودند. با این حال اپل در توسعه آی او اس 10، 11 و 12 این امکان را به کاربران ارائه نداده بود.

شرکت اپل به طور مشخص از زمان WWDC 2018 اقدام به ارائه این حالت در مک او اس موهاوای کرد و در پاییز 2018 آن را آماده عرضه به صورت عمومی به کاربران کرد. در این میان، شرکت اپل تصمیم دارد تا از آی او اس 13.1 حالت تاریک را به کاربران دستگاه‌های همراه خود نیز ارائه دهد.

بر این اساس، مشخص شده است که آی او اس 13 به‌تنهایی دارای قابلیت پشتیبانی از حالت تاریک نیست با این حال، قابلیت یاد شده قرار است به صورت یک آپدیت نرم افزاری در نسخه زیر شاخه‌ای بعدی آی او اس 13 به کاربران ارائه شود.

حالت تاریک در آی او اس 13.1 باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت بهینه در محیط‌هایی که نور پس زمینه در آن‌ها کم است از آیفون‌ها و آیپدها استفاده کنند. گفتنی است همین حالا بسیاری از اپلیکیشن‌های متفرقه ارائه شده در آیفون‌ها و آیپدها مجهز به این قابلیت شده‌اند و قرار است در آینده نزدیک این قابلیت به رابط کاربری اصلی آیفون‌ها نیز راه پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420