لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی اپ استور اناردونی راه حلی برای نصب اپلیکیشن‌های ایرانی در آیفون

معرفی اپ استور اناردونی راه حلی برای نصب اپلیکیشن‌های ایرانی در آیفون

نزدیک به یک هفته از بسته شدن اپلیکیشن‌های ایرانی مبتنی بر مجوز انترپرایز از طرف شرکت اپل می‌گذرد و حالا اپ استور اناردونی به عنوان راه حلی جایگزین برای نصب اپلیکیشن‌های ایرانی در آیفون‌ها و آیپدها به کاربران پیشنهاد شده است.

این اپ استور ایرانی کارکردی نظیر سیبچه و سیب اپ دارد با این حال توانسته بسیاری از محدودیت‌هایی که از هفته گذشته برای ایرانیان اعمال شده است را برطرف کند و به کاربران امکان استفاده بهینه از دستگاه‌های مختلف را بدهد. استفاده از اناردونی نیازمند حساب کاربری اختصاصی با عنوان «انار آیدی» است که به سادگی روی دستگاه‌های آیفون نصب می‌شود. این اپلیکیشن از طریق ساخت یک پروفایل جدید و مجوزی جداگانه که هنوز در سیستم عامل آیفون فعال است کار می‌کند و محدودیتی را برای کاربران ایرانی به وجود نمی‌شورد.

بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی مورد نیاز برای کار توسط کاربران آیفون‌ها و آیپدها در حال حاضر در اناردونی آماده عرضه شده‌اند و کاربران می‌توانند آن‌ها را به راحتی پیدا کرده و در دستگاه خود نصب کنند. اناردونی علاوه بر ارائه اپلیکیشن‌های ایرانی و فارسی ارائه شده توسط توسعه دهندگان ایرانی، بسیاری از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های خارجی را نیز آماده عرضه کرده است و می‌توان آن‌ها را نیز بدون نیاز به دسترسی از طریق اپ استور دانلود و نصب کرد.

اناردونی در حال حاضر تمامی اپلیکیشن‌های کاربردی نظیر تاکسی یاب های اینترنتی، اپلیکیشن‌های سفارش غذا و اپلیکیشن‌های بانکی در این اپ استور آماده عرضه شده است. البته بخش خبری اِن آی سی توان تائید یا رد امنیت اپلیکیشن‌هایبانکی ارائه شده در این اپ ساتور را ندارد و به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا با احتیاط بیشتری اپلیکیشن‌های ارائه شده برای دسترسی به حساب‌های بانکی و پرداختی را از این سرویس دانلود کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420