لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید پلی استیشن ویتا رسماً متوقف شد

تولید پلی استیشن ویتا رسماً متوقف شد

شرکت سونی به تازگی اعلام کرده که پلی استیشن ویتا رسماً به دستگاه‌های توقف تولید شده این شرکت پیوسته است و این شرکت دیگر تصمیمی برای تولید و عرضه این محصولات در بازار جهانی ندارد.

پلی استیشن ویتا نسخه‌ای پیشرفته از کنسول‌های همراه شرکت سونی بود که در سال 2011 از طرف شرکت سوتی آماده عرضه به بازار شد. سونی برای مدت نزدیک به 8 سال از این محصول پشتیبانی کرد و حالا اعلام کرده که دیگر تصمیمی برای تولید و عرضه آن در بازار جهانی ندارد.

سونی در طول 8 سال گذشته تنها 16.1 میلیون واحد از این کنسول را در بازار جهانی فروخت و این مسئله به طور مشخص به عرضه تلفن‌های هوشمند و داغ شدن بازار این گونه از محصولات در بازار جهانی مربوط بوده است که در نهایت باعث شد تا بسیاری از خریداران تمایلی به استفاده از این محصول نداشته باشند و به جای آن تلفن‌های هوشمند را انتخاب کنند.

پلی استیشن ویتا پس از نینتندو سوئیچ مدرن‌ترین کنسول همراه به حساب میاید که به صورت اختصاصی برای اجرای بازی‌ها ساخته شده بود. شرکت سونی احتمالاً با پایان دادن به عمر عرضه این بازی‌ها تصمیم دارد تا روند عرضه و فروش کنسول‌های دیگر خود را در سال 2019 شروع کند. بر این اساس شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت سونی در سال جاری میلادی از پلی استیشن 5 رونمایی می‌کند. شرکت سونی اعلام کرده دیگر تصمیم برای تولید و عرضه نسخه جدیدتر پلی استیشن ویتا یا نسخه‌های پرتابل کنسول پلی استیشن را ندارد و مشخصاً از روز 31 مارس 2019 فرایند عرضه کارت‌های بازی فیزیکی را برای این کنسول متوقف می‌کند.

البته پشتیبانی ‌نرم افزاری از این کنسول قرار است برای مدتی طولانی‌تر ادامه یابد و کاربران می‌توانند به بازی‌های این کنسول دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420