لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هکر آیکلاود به 34 ماه زندان محکوم شد

هکر آیکلاود به 34 ماه زندان محکوم شد

 گزارش وب سایت اپل اینسایدر حاکی از آن است که هکری که به حساب کاربری افراد مشهور در سرویس آیکلاود نفوذ کرده بود به 34 ماه زندان محکوم شده است.

کریستوفر برانن فردی است که در سال 2014 اقدام به نفوذ به حساب کاربری افراد مشهور کرد و از آن طریق عکس‌های خصوصی آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کرد که حالا دادگاه ویرجینیای شرقی او را به خاطر انجام این کار به تحمل 34 ماه زندان محکوم کرده است.

اتهام‌های وارده به برانن شامل نفوذ غیرمجاز به کامپیوترهای محافظت شده و سرقت اطلاعاتی از آن‌ها است. اسناد ارائه شده در دادگاه ادعا می‌کنند که او به حساب آیکلاود، یاهو، فیس بوک و ایمیل شخصی بیش از 200 نفر از افراد سرشناس دسترسی پیدا کرده بود و با ربود اطلاعات شخصی آن‌ها، اقدام به انتشار این اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی کرده بود.

وی در سال 2014 توانسته بود به طور کامل از عکس‌های حساب کاربری آیکلاود قربانیان خود بکاپ تهیه کند و با استفاده از یک ایمیل فیشینگ به پسوردها و اطلاعات شخصی آن‌ها دست پیدا کند و در نهایت حساب کاربری آن‌ها را به دست آورد. او همچنین توانسته بود علاوه بر دسترسی به پسورد و ایمیل اپل آیدی کاربران، سؤالات امنیتی آن‌ها را نیز از طریق فیشینگ به دست آورد.

برانن تا پیش از این معلم یک دبیرستان بود که پس از افشای فعالیت‌های او در زمینه هک کردن و نفوذ به اطلاعات شخصی کاربران شغل خود را از دست داده بود. این هکر علاوه بر داشتن شاکیان خصوصی به خاطر نفوذ به اطلاعات شخصی آن‌ها توسط دادستان کل ایالت ویرجینیا نیز گناهکار شناخته شده بود و به همین خاطر مدت زمان مجازات حبس او رفته‌رفته افزایش پیدا کرد. فعالیت‌های این هکر در نهایت باعث شد تا اپل سیاست‌های سخت‌گیرانه‌تری در زمینه احراز هویت کاربران در سرویس آیکلاود و نفوذ به اپل آیدی را پیش بگیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373