لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه نرم افزاری برای اپل مهم‌تر از توسعه سخت افزاری است

توسعه نرم افزاری برای اپل مهم‌تر از توسعه سخت افزاری است

 فعالیت‌های اخیر اپل نشان دهنده آن است که این کمپانی در حال تمرکز هرچه بیشتر روی محصولات و سرویس‌های نرم افزاری نسبت به محصولات سخت افزاری است.

بررسی‌های موسسه Thinknum حاکی از آن است که شرکت اپل از فصل اول سال جاری میلادی به دنبال استخدام هر چه بیشتر مهندسین نرم افزاری است و تمرکز بیشتری در زمینه توسعه این محصولات کرده است. آگهی‌های استخدام این کمپانی در طول دو سال گذشته اکثراً روی جذب نیروهای متخصص در زمینه توسعه نرم افزاری متمرکز بوده است و این شرکت تصمیم دارد تا از لحاظ نرم افزاری قدرت بیشتری در دنیای فناوری پیدا کند.

علاوه بر این، آگهی‌های استخدام مربوط به مهندسین سخت افزار در این مجموعه در مقام دوم و استخدام فروشندگان و کارکنان اپل استورها در مقام سوم قرار دارند. شرکت اپل کمترین افراد را در زمینه طراحی محصولات خود استخدام می‌کند و این مجموعه با نظارت بیشتری در زمینه طراحی محصولات سخت افزاری و نرم افزاری فعالیت می‌کند.

بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا با توسعه محصولات نرم افزاری پیشرفته‌تر، بتواند درآمد آمد بیشتری را به دست آورد. بر این اساس مشخص شده است که مهم‌ترین ابزار کلیدی شرکت اپل برای موفقیت در بازار جهانی دیگر به فروش محصولات سخت افزاری مربوط نمی‌شود بلکه این شرکت تصمیم دارد تا با توسعه محصولات نرم افزاری پیشرفته در فعالیتی بهینه‌تری در سال 2019 رقم بزند.

سرویس‌هایی نظیر اپل موزیک، سرویس محتوای ویدیویی دیجیتالی شرکت اپل و در کنار آیتونز و اپ استور از مهم‌ترین بخش‌های کاری شرکت اپل هستند که در سال آینده قرار است به صورت بهینه‌تر فعالیت کنند و درآمد بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420