لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک: محصولات آینده اپل بازار را «میترکاند»

تیم کوک: محصولات آینده اپل بازار را «میترکاند»

 تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در نشست اخیر خود با سرمایه گذاران این شرکت اعلام کرده که محصولات آینده این شرکت بازار را میترکاند و باعث شگفتی همگان خواهد شد.

این نشست که در مورد گزارش مالی شرکت اپل در اپل پارک برگزار شده بود، زمانی مناسب برای انتشار ادعای جدید تیم کوک در مورد محصولات شرکت اپل بود. خبرگزاری بلومبرگ که به صورت مستقیم این رویداد را پوشش داده اعلام کرده که تیم کوک از عبارتی عامیانه برای توضیح خصوصیات محصولات آینده شرکت اپل استفاده کرده است. وی اعلام کرده که اپل در حال تلاش برای امتحان شانس خود در زمینه‌های مختلف فناوری است تا از طریق آن بتواند محصولاتی جدید را آماده عرضه کند و در نهایت میزان درآمد و سود حاصل از فروش محصولات خود را افزایش دهد.

اپل در چند سال گذشته فعالیت ضعیف‌تری در بازار محصولات کامپیوتری داشته است و بیشتر روی عرضه محصولات پیشین با تغییرات ظاهری تمرکز کرده است. برای مثال این کمپانی مک بوک ایر 2018 را با تعبیه نمایشگر رتینا و طراحی سخت افزاری جدید آماده عرضه کرد. علاوه بر این، آیفون XS و XS Max هیچ تغییر قابل توجهی نسبت به آیفون پرچم‌دار سال قبل نداشتند و تنها تغییرات اعمال شده در آن‌ها مربوط به تغییر سایز این دستگاه در کتاب عرضه نسخه 512 گیگابایتی آن بارنگ طلایی محدود می‌شد.

بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا از یک طرف با توسعه و عرضه سرویس پخش محتوای دیجیتالی و ویدیویی با شرکت‌هایی نظیر نتفلیکس رقابت کند و از طرف دیگر با توسعه فناوری‌های مبتنی بر واقعیت افزوده محصولاتی نظیر عینک هوشمند و اتومبیل‌های خودران را آماده عرضه به بازار کنند. اپل تصمیم دارد تا محصولاتی را به بازار عرضه کند که هیچ یک از آن‌ها رقیبی جدی در بازار فناوری ندارند و همین مسئله باعث افزایش میزان تمایل کاربران به خرید محصولات این شرکت خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420