لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرایند رجیستری موبایل به روال گذشته بازگشت

فرایند رجیستری موبایل به روال گذشته بازگشت

 روز گذشته بود که گزارش‌هایی تائید نشده از باز شدن وب سایت سامانه ثبت گوشی‌های مسافری و بازگشت فرایند رجیستری تلفن‌های همراه به روال گذشته منتشر شد و حالا خبرگزاری‌های مختلف ضمن تائید این مسئله اعلام کرده‌اند که روند کاری این سامانه همانند گذشته خواهد بود و تغییر خاصی در آن اعمال نخواهد شد.

وب سایت قلم نیوز در گزارش جدید خود چنین نوشته است:

ابراهیم درستی در خصوص مشکلات رجیستری موبایل که در روزهای اخیر به وجود آمده است، اظهار داشت: شب گذشته در وزارتخانه جلسه‌‌ای در این خصوص به ریاست قبادی معاون وزیر، نماینده دادستانی، گمرک، ستاد مبارزه با کالای قاچاق و معاونت حمایت از مصرف‌ کنندگان کالا، برای حل مشکل رجیستری گوشی‌های مسافری و تجاری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که کمافی السابق به همان روشی که قبلاً گوشی‌ها رجیستر می‌شد کار انجام شود یعنی گوشی‌ها با همان کد ملی در سامانه ثبت و در اختیار مصرف‌کننده قرار بگیرد.

درستی تصریح کرد: سامانه جدید به گمرک و نیروی انتظامی لینک می‌شود اما به دلیل وجود مشکلات فنی در این خصوص واردکنندگان و مصرف کنندگان نمی‌توانستند گوشی خود را لینک کنند بنابراین مقرر شد تا این مشکل حل شود و ما به همان روش قدیمی رجیستری را انجام دهیم.

وی در خصوص مشکلات پیش آمده در گوشی‌های اپل و تأثیر آن، گفت: زود است که بخواهیم در خصوص بازار این گوشی‌ها اظهار نظر کنیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این مشکلات حل خواهد شد یا خیر.

 

بر این اساس می‌توان مطمئن بود که حداقل تا پایان سال جاری وارد کنندگان گوشی‌های مسافری می‌توانند از طریق روش‌های گذشته گوشی‌هایی که به صورت مسافری وارد بازار ایران شده است را رجیستر کنند و از آن‌ها در بازار استفاده کنند. شب گذشته نیز برخی از مقامات مسئول در گزارش برنامه تلویزیونی 20:30 این مسئله را تائید کرده بودند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420