لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه بتای بازی دویژن 2 آماده عرضه شد

نسخه بتای بازی دویژن 2 آماده عرضه شد

 شرکت یوبی سافت به تازگی اقدام به انتشار و عرضه بازی دویژن 2 به صورت بتا برای تمامی کاربران پلی استیشن و ایکس باکس کرده است.

کاربرانی که تمایل به استفاده از این بازی دارند می‌توانند از همین حالا با پیش خرید این بازی از طریق پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو به نسخه پیش نمایش بتای آن دسترسی داشته باشند و آن را در دستگاه‌های خود اجرا کنند.

دویژن 2 که به عنوان قسمت دوم بازی تام کلنسیز دویژن منتشر شده است یک بازی رستاخیزی جدید است که برای کنسول‌های مدرن بازی آماده عرضه شده است. علاوه بر این کاربران کامپیوترهای شخصی نیز می‌توانند در آینده نزدیک به این بازی دسترسی داشته باشند.

این بازی داستانی در مورد سقوط واشنگتن دی سی به عنوان پایتخت سیاسی آمریکا دارد و اتفاقات رخ داده پس از آن را به تصویر می‌کشد. این بازی قرار است در آینده نزدیک به صورت نهایی آماده به کاربران شده و از آن طریق کاربران بتوانند با آن دسترسی داشته باشند. گفتنی است که بازی یاد شده فعلاً در دست توسعه قرار دارد و در حال رفع مشکلات نرم افزاری مختلف است و باگ‌های جزئی است و در آینده نزدیک به عنوان یک بازی حرفه‌ای و پیشرفته آماده عرضه به کاربران خواهد شد.

گفتنی است که سطح خشونت این بازی تا حدودی بالا است و به همین دلیل اجرای آن برای نوجوانان توصیه نمی‌شود. بر این اساس دویژن 2 در رده بندی بازی‌های با برچسب Mature قرار گرفته است و مخاطبین اصلی آن بزرگ‌سالان هستند. این بازی در کامپیوترهای شخصی می‌تواند از طریق سرویس‌های اجرای بازی قانونی آماده اجرا شود و کاربران می‌توانند به صورتمستقیم به آن در سیستم عامل ویندوز دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373