لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامانه گمرکی ثبت گوشی مسافری احتمالاً از فردا باز می‌شود

سامانه گمرکی ثبت گوشی مسافری احتمالاً از فردا باز می‌شود

اطلاعات منتشر شده از مراجع خبری حاکی از آن است که سامانه گمرکی ثبت گوشی مسافری به‌احتمال زیاد از فردا باز می‌شود و به صورت موقت تا اطلاع ثانویه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

هفته گذشته سامانه گمرکی بدون اطلاع قبلی بسته شد و بسیاری از فروشندگان تلفن همراه در ایران و خریداران این محصولات با سردرگمی‌های بسیار زیادی مواجه شدند. خبرهای منتشر شده از طرف خبرگزاری‌های رسمی کشور حاکی از آن است که بسته شدن این سامانه به صورت مستقیم به تغییرات در ساختار و نحوه رجیستری محصولات مربوط می‌شود.

بر این اساس،مشخص شده است که سامانه گمرکی قرار است از این پس تحت نظارت ناجا به فعالیت خود ادامه دهد و گوشی‌های ثبت شده در سامانه گمرکی حتماً باید توسط فردی که اخیراً از کشور خارج شده است ثبت شده و هزینه گمرک آن پرداخته شده باشد. این مسئله باعث می‌شود تا میزان واردات تلفن‌های هوشمند به صورت مسافری به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند.

در این میان، اتحادیه محصولات مخابراتی تهران به‌تازگی اعلام کرده که سایت گمرکی ثبت گوشی‌های همراه از فردا باز خواهد شد و تا اطلاع ثانوی به روند کاری خود ادامه خواهد داد. این اطلاعات در حالی منتشر شده است که هنوز معلوم نیست که حتی در صورت باز شدن سامانه گمرکی ثبت گوشی‌ها، خریداران باید تأییدیه مربوط به اطلاعات پاسپورت و بیلت های مسافرتی خود را از طرف ناجا دریافت کنند یا سامانه ثبت گوشی‌های گمرکی همچنان به همان منوال به کارکرد خود ادامه خواهد داد.

در صورت اتصال سامانه گمرکی ثبت گوشی به ناجا، خریداران و وارد کنندگان گوشی‌های مسافری حتماً باید اطلاعات مربوط به پاسپورت و خروج خود از کشور در تاریخ اخیر را به ناجا ارائه دهند و تأییدیه این نهاد را دریافت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420