لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون تاشو مجهز به سنسور گرمایی می‌شود

آیفون تاشو مجهز به سنسور گرمایی می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از اولین تلفن هوشمند خود با قابلیت تا شوندگی رونمایی کند و حالا مشخص شده است که این کمپانی تصمیم دارد تا از سنسورهای گرمایی برای مقابله با ایجاد آسیب‌های ناشی از قرار گیری دستگاه در آب و هوای سرد در این محصولات استفاده کند.

معرفی تلفن‌های هوشمند تاشو از طرف شرکت‌های سامسونگ و هواوی باعث شده تا اپل پروژه تولید آیفون تاشو خود را با سرعت بیشتری پیگیری کند و بر آن اساس بتواند محصولات جدیدتر و بهینه‌تری را آماده عرضه به بازار کند. بررسی‌ها حاکی از آن است که اپل از همین حالا پروژه توسعه و طراحی آیفون تاشو را شروع کرده است.

بر این اساس، شرکت اپل اخیراً یک پتنت را به ثبت رسانده است و طی آ در مورد تلاش خود برای قرار دادن سنسورهای گرمایی و سیستم‌های حرارتی در نمایشگر آیفون تاشو توضیح داده است. اپل اعلام کرده که به صورت عادی ممکن است نمایشگرهای تاشو به در محیط‌هایی که هوا در آن‌ها سرد است با مشکلات زیادی مواجه شوند و تغییر حالت باعث خرابی دائم آن‌ها و عدم انعطاف پذیری بخش تا شونده شود.

بر این اساس اپل تصمیم دارد تا یک سیستم گرمایشی را در بخش پشتی نمایشگرهای آیفون تاشو قرار دهد تا از آن طریق آیفون تاشو در زمان تغییر حالت با مشکلات کمتری مواجه شود.با وجود اطلاعات منتشر شده در مورد این پتنت از طرف وب سایت اپل اینسایدر، هنوز معلوم نیست که کمپانی اپل چه زمانی تصمیم دارد تا از آیفون‌های تاشوی خود رونمایی کند.

با این وجود پیش بینی‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در جریان کنفرانس پاییزی سال 2020 از اولین آیفون تاشوی خود رونمایی می‌کند و پس از مدتی کوتاه آن را آماده عرضه به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373