لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد 2 احتمالاً در 8 فروردین رونمایی می‌شود

ایرپاد 2 احتمالاً در 8 فروردین رونمایی می‌شود

 شایعات منتشر شده از طرف شرکت اپل حاکی از آن است که این کمپانی تصمیم دارد تا در کنفرانس بهاری خود که در روز 29 مارس 2019 برگزار می‌شود از ایرپاد 2 رونمایی می‌کند.

شایعه یاد شده از طریق وب سایت Applesfera منتشر شده است که طی آن مشخص شده که یکی از اعضا داخلی و کارکنان شرکت این مسئله را تائید کرده است. اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس بهاری خود از ایرپاد 2 رونمایی کند و آن را مدتی کوتاه پس از این رویداد آماده عرضه کند. بر اساس این شایعات، نسخه اولیه ایرپاد قرار است در تاریخ 28 مارس یعنی یک روز پیش از معرفی نسخه جدید ایرپاد توقف تولید شود.

البته بسیاری از وب سایت‌های فعال درزمینهٔ پوشش خبرهای شرکت اپل صحت این موضوع را تائید را رد نکرده‌اند و هنوز معلوم نیست که اپل واقعاً پس از روز 28 مارس فرایند عرضه نسخه اولیه ایرپاد را متوقف می‌کند یا فروش آن در بازار جهانی را ادامه می‌دهد.

علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که اپل تصمیم دارد تا پس از معرفی و رونمایی ایرپاد 2 این محصول را در چه زمانی آماده عرضه به بازار کند. البته در کنار شایعات یاد شده، اکانت توییتری OnLeaks نیز از تلاش اپل برای رونمایی از ایرپاد 2 در جریان رویداد جدید در کنار معرفی محصولاتی نظیر آیپد نسل 7 و آیپاد تاچ جدید خبر داده است.

بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل در سال جاری میلادی دست کم 4 رویداد را در ابتدا هر فصل برگزار می‌کند و از آن طریق محصولات نرم افزاری و سخت افزاری جدید خود را رونمایی و آماده عرضه به بازار می‌کند.گفتنی است که کنفرانس فروردین 98 اولین کنفرانس اپل در سال 2019 خواهد بود و پس از آن رویداد اپل به WWDC که در تابستان برگزار می‌شود، موکول خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420